Wat voor laarzen hebben jullie?
- Fj0rdenGek
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Heb rubbere robbies van Dunlop
echt waar
Haha alle gekheid op een stokje, naast de rubbere robbies heb ik ook:
Leren laarzen van Petrie, de standaard dacht ik (maar als ik ooit nieuwe neem, dan worden het weer van Huet laarzen
die waren veel fijner!)
En ik heb Chaps van imperial riding, zitten lekker 'strak' om het been, en flubberen dus niet... maar daar rijd ik erg weinig mee.

Haha alle gekheid op een stokje, naast de rubbere robbies heb ik ook:
Leren laarzen van Petrie, de standaard dacht ik (maar als ik ooit nieuwe neem, dan worden het weer van Huet laarzen

En ik heb Chaps van imperial riding, zitten lekker 'strak' om het been, en flubberen dus niet... maar daar rijd ik erg weinig mee.
Die heb ik ook!! Wat een heerlijke laarzen, ik ben er nu nog heel wijs mee!Ukie schreef:Ik heb leren laarzen van Derby, ik vind ze erg fijn, ze zijn lekker soepel, maar toch stevig
Verder heb ik nog schoenen met chaps en rubber laarzen voor de natte periode.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Je moet er alleen hele smal kuitjes voor hebben.Tanja schreef:Ik heb vorig rubberen laarzen gekocht in Frankrijk
van het merk Dafna,en die zitten heerlijk!![]()
En ik heb jodpurs,maar die heb ik bijna nooit aan.
Ik had de ektra ekstra ektra wijde besteld, maar zelfs die kon ik alleen maar met mijn tenen in. Die heeft annemarie nu maar aan, terwijl die echt hele normale kuiten heeft....
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- jezzikaatje
- Contacteer:
Wat voor maat en verkoop je ze want daar hoor ik goede dingen overJenny schreef:Ik heb al JAREN niet met laarzen gereden... Maar heb ze wel nogsteeds staan, leren van Konigs.

Ik rijd met rubberen laarzen maar die verslijt ik binnen een jaar

:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!