Wanneer gaan jullie scheren?
Re: Wanneer gaan jullie scheren?
Det gaat binnenkort kaal, dan wel helemaal. Ik twijfel alleen nog of ik haar plat spuit met Tranquigel of eventjes een prik van de DA.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Roos, weet je zeker dat je zelf degene bent die het het beste bij haar kan doen. Tim bvb was ont-zet-tend vervelend tijdens het scheren, maar bij Sandrien/Claudia was er geen centje pijn en sliep hij zowatPablo schreef:Det gaat binnenkort kaal, dan wel helemaal. Ik twijfel alleen nog of ik haar plat spuit met Tranquigel of eventjes een prik van de DA.

- Love_Jordy
Ik scheer ook niet zelf, Zou mn got niet weten hoe dat moet hahaha!
Ik laat het altijd doen door dezelfde, en ook dit jaar krijgt hij weer 3 sterren op zn bips
.
Net zoals vorig jaar en de jaren ervoor hihi. Ben blij als het zover is!
Ik laat het altijd doen door dezelfde, en ook dit jaar krijgt hij weer 3 sterren op zn bips

Net zoals vorig jaar en de jaren ervoor hihi. Ben blij als het zover is!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Nono is zo goed als klaar.
Alleen zijn benen en zijn hoofd nog afmaken maar hij is zo klein dat ik het er gruwelijk van in mijn rug kreeg. Dus ik ben maar even gestopt en ga woensdag hem wel even afmaken.
Ik baalde wel , ik had mijn messen laten slijpen en die had ik erop gezet maar het scheerde voor geen meter, liepen telkens vast (arme No) dus ik er mee terug. Worden opnieuw geslepen. Heb maar een set nieuwe messen genomen en dat ging stukken beter.
Als hij helemaal af is en gewassen zal ik eens wat foto's maken. (hij heeft nu wel wat strepen door die rotmessen)
Alleen zijn benen en zijn hoofd nog afmaken maar hij is zo klein dat ik het er gruwelijk van in mijn rug kreeg. Dus ik ben maar even gestopt en ga woensdag hem wel even afmaken.
Ik baalde wel , ik had mijn messen laten slijpen en die had ik erop gezet maar het scheerde voor geen meter, liepen telkens vast (arme No) dus ik er mee terug. Worden opnieuw geslepen. Heb maar een set nieuwe messen genomen en dat ging stukken beter.
Als hij helemaal af is en gewassen zal ik eens wat foto's maken. (hij heeft nu wel wat strepen door die rotmessen)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- kristelhans
Beer is gisteren helemaal kaal gegaan! Nou ja...zijn baard zit er nog half aan, haha! Mocht daar echt niet meer aankomen met de tondeuze, morgen nog een poging. Voor het eerst ook zijn benen gedaan.. chique Beer hoor! Donkergrijze benen, heul apart!
- kristelhans
Clau, ik wilde Beer ook wassen omdat hij zo vettig is..kan dat gewoon? Nog nooit gedaan na het scheren in dit jaargetijde. Het is natuurlijk heerlijk weer maar is dat vettige juist goed? Hij kan wel een sopje gebruiken haha!claudia schreef:Nono is zo goed als klaar.
Wendrika is gister zo goed als helemaal kaal geworden.
Jeetje wat vond die het eng zeg om haar benen te scheren!! Ik heb alles zonder problemen kunnen scheren, zelfs der hoofd (die scheer ik altijd tot het bakstuk) Maar der benen waren echt een ramp!!
We hebben haar op een gegeven moment verdoofd en zelfs toen ging het niet. We hebben het zo mooi mogelijk geprobeerd te maken, maar als ik haar voor de 2e keer moet scheren laat ik die benen. Ze word er gewoon niet rustig onder.
Maar goed, het hartje dat Patricia altijd op haar billen had heb ik door gegeven aan Wendrika.
Jeetje wat vond die het eng zeg om haar benen te scheren!! Ik heb alles zonder problemen kunnen scheren, zelfs der hoofd (die scheer ik altijd tot het bakstuk) Maar der benen waren echt een ramp!!
We hebben haar op een gegeven moment verdoofd en zelfs toen ging het niet. We hebben het zo mooi mogelijk geprobeerd te maken, maar als ik haar voor de 2e keer moet scheren laat ik die benen. Ze word er gewoon niet rustig onder.
Maar goed, het hartje dat Patricia altijd op haar billen had heb ik door gegeven aan Wendrika.

http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

Ik zou graag Zinnish scheren tegen november omdat hij dan met mijn bijrijder op oefenjumping gaat. Vrijdag had hij zijn eerste springles en hij was echt drijfnat.
Zal ik hem tegen dan best scheren en zoja welk model raden jullie mij aan? Als hij geschoren wordt zal hij een deken krijgen maar welke dikke?
Hij staat op stal met weidegang en dit wil zeggen dat hij 's morgens met de groep naar de weide gaat en 's avonds met de groep terug op stal gaat.
Sorry voor al die vragen maar het is ons eerste fjord. Ben al helemaal verslaafd aan fjordjes en wil niets anders meer hebben
Zal ik hem tegen dan best scheren en zoja welk model raden jullie mij aan? Als hij geschoren wordt zal hij een deken krijgen maar welke dikke?
Hij staat op stal met weidegang en dit wil zeggen dat hij 's morgens met de groep naar de weide gaat en 's avonds met de groep terug op stal gaat.
Sorry voor al die vragen maar het is ons eerste fjord. Ben al helemaal verslaafd aan fjordjes en wil niets anders meer hebben

♥ ♥ ♥ Zinnish ♥ ♥ ♥ (Ronnie x Norah)
Royal De Goupillel (Du Bois De Santal x Tiliska) franse draver (verkocht)
Royal De Goupillel (Du Bois De Santal x Tiliska) franse draver (verkocht)
kristelhans schreef:Clau, ik wilde Beer ook wassen omdat hij zo vettig is..kan dat gewoon? Nog nooit gedaan na het scheren in dit jaargetijde. Het is natuurlijk heerlijk weer maar is dat vettige juist goed? Hij kan wel een sopje gebruiken haha!claudia schreef:Nono is zo goed als klaar.
Ik was ze normaal gesproken altijd na het scheren. Ik doe het wel met equimyl(ben verslaafd aan die shampoo) dat haalt niet de hele vetlaag weg.
Dan zijn ze echt van al die kleine haartjes en schilfers af.
En met deze temperatuur is het helemaal goed te doen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Morgen moet Wilco er aan geloven!
Ben benieuwd, wel of geen hartje
Ben benieuwd, wel of geen hartje

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Ik was niet van plan om haar zelf te scheren. Met pablo deed ik dat wel.Ellebel schreef:Roos, weet je zeker dat je zelf degene bent die het het beste bij haar kan doen. Tim bvb was ont-zet-tend vervelend tijdeIkns het scheren, maar bij Sandrien/Claudia was er geen centje pijn en sliep hij zowatPablo schreef:Det gaat binnenkort kaal, dan wel helemaal. Ik twijfel alleen nog of ik haar plat spuit met Tranquigel of eventjes een prik van de DA.. Ik bleek het ding vast te houden/ vast te draaien als een soort pincet
. Oeps ja
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
- Love_Jordy
Jordy ga ik na het scheren ook lekker helemaal wassen, Gewoon lekekr die losse haartjes ed eraf spoelen.
Over 2 weken gaat het gebeuren. Incl. zn 3 sterren
Over 2 weken gaat het gebeuren. Incl. zn 3 sterren

B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wilco is ook weer kaal en wel helemaal
Braaf paard geen stap verzet, zelfs niet met z'n hoofd scheren!

Braaf paard geen stap verzet, zelfs niet met z'n hoofd scheren!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Ujord is volgende week aan de beurt.
Des blijft een lekker beertje:)
Des blijft een lekker beertje:)
Ujord (v. Tunar) 
M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)
L1+ 6
Eefje
Onze kleine grote draak

M1 + 12 eindstand
Dessa (v. Kventin)

L1+ 6
Eefje

Onze kleine grote draak
Morgen gaat Yfke van Truus kaal, en met een beetje geluk Bjorn ook.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- Yfke-lover
Gelukkig wel het is net zo'n verwarming wat ze om zich heen heeft zeg daar valt niet mee te rijden en aangezien het slecht weer wordt van het weekend en ze weer naar binnen gaan met rijden op de ponyclub moet het wel ik ga zelf ook niet met mijn winterjas hard lopen in de zomer
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Tjico heb ik nu voor de tweede keer z'n hals en buik geschoren. Zo gauw hij helemaal op stal komt, scheer ik hem helemaal. Kan niet wachten. Ik vind helemaal kaal mooier staan bij hem! Maar omdat Tjic nog veel in de wei staat, doe ik dat liever niet. Hij staat nu het weer is omgeslagen met een regendek op.
Tjico en ik zijn M2- Fjordsport!!!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Koot gaat morgen kaal 
Met dit weer gaat het rap met zn winterjas!!

Met dit weer gaat het rap met zn winterjas!!
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Zondag ga ik Boyar scheren, alles kaal, heerlijk!!!!!
Dekens op en ik heb weer een knappe fjord ipv teddybeer

Dekens op en ik heb weer een knappe fjord ipv teddybeer

BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )
Z1 + 2
Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
Saris gaat morgen kaal! 

Mijn Topfjord Sarissa!! ( Melissa x Jolster )
B+12 ---> L1+10---> L2+0
Ruiterbewijs gehaald met Sarissa!
B+12 ---> L1+10---> L2+0
Ruiterbewijs gehaald met Sarissa!