vraag sieraad..
- rocky&moby
vraag sieraad..
Zoals jullie weten is Moby ziek, aardig hoefbevangen en we hopen dat dit nog helemaal goed komt. Hij is natuurlijk al wat ouder en ik bedacht me dat ik eigenlijk wel een mooi sieraad van hem wil hebben. Misschien raar maar, ik wil het liever laten maken nu hij er nog is.
Ik zie alleen door de bomen het bos niet, er zijn ontzettend veel mensen en edelsmeden die het aanbieden. De zilver sieraden varieren van 115 tot 250 euro en de gouden van 250 tot 600. Nu draag ik zelf goud en zou ik het liefst een ring willen.
Jullie begrijpen al wat mijn vraag is, hebben jullie toevallig met een bepaalde edelsmid of maker goede ervaringen?
Ik zie alleen door de bomen het bos niet, er zijn ontzettend veel mensen en edelsmeden die het aanbieden. De zilver sieraden varieren van 115 tot 250 euro en de gouden van 250 tot 600. Nu draag ik zelf goud en zou ik het liefst een ring willen.
Jullie begrijpen al wat mijn vraag is, hebben jullie toevallig met een bepaalde edelsmid of maker goede ervaringen?
Re: vraag sieraad..
siets van trix had laatst een foto van een ring met haar erin, vraagt het haar eens (en vertel t mij dan ook aub
)

Claudia maakt sieraden met paardenhaar.
Die zijn echt heel erg mooi.Naisven schreef:Claudia maakt sieraden met paardenhaar.
Ook redelijk van prijs, een beetje afhankelijk van wat je wilt maar in elk geval lang geen 250 euro.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- rocky&moby
Ja dat klopt ik heb ze vaak voorbij zien komen en vind ze erg leuk maar ik kan helaas geen zilver of andere dingen dragen, binnen enkele uren zijn mijn hele polsen of in het geval van ringen me vingers zwart.
Meldt zich
.
Ik heb de mijne laten maken via www.paardenhaarsieraad.nl . Zij maakt ook sieraden met andere materialen geloof ik.
De prijzen zijn inderdaad behoorlijk hoog, maar het resultaat is ook verbluffend
.

Ik heb de mijne laten maken via www.paardenhaarsieraad.nl . Zij maakt ook sieraden met andere materialen geloof ik.
De prijzen zijn inderdaad behoorlijk hoog, maar het resultaat is ook verbluffend

Dag lieve, lieve Trix...