Beleren enkelspan.
- Rosantjuh(L)banjer
Beleren enkelspan.
Ik zit er heel erg hard aan te denken om bella te gaan beleren voor enkelspan.
Zo dat ze nu banjer steeds slechter word straks ook de bak kan cultiveren en straks voor de kar kan staan.
Ik ben erg benieuwd naar adressen wat jullie een beetje goed is bevallen kwa beleren.
En wat de kosten daarvoor zijn.
Want de twijfel is nog erg groot om het zelf te doen of te laten doen.
Bij banjer heb ik het allemaal zelf gedaan maar die is kwa karakter erg rustig en vind alles best.
Dat is bij bella wel een iets ander verhaal.
Ik hoor het graag van jullie
Zo dat ze nu banjer steeds slechter word straks ook de bak kan cultiveren en straks voor de kar kan staan.
Ik ben erg benieuwd naar adressen wat jullie een beetje goed is bevallen kwa beleren.
En wat de kosten daarvoor zijn.
Want de twijfel is nog erg groot om het zelf te doen of te laten doen.
Bij banjer heb ik het allemaal zelf gedaan maar die is kwa karakter erg rustig en vind alles best.
Dat is bij bella wel een iets ander verhaal.
Ik hoor het graag van jullie
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
- kristelhans
Re: Beleren enkelspan.
Het eerste waar ik aan denk is Bart v/d Berg! Daar kun je geloof ik zelf ook in de leer..samen met Bella, hoe leuk zou dat zijn. Geloof dat hij ook niet heel duur is..En hij zit in het noorden (nou ja, soort van.. :p )
Ekdal is momenteel bij Bart in de leer...Gaat volgens mij erg goed!
Annabel kan je hier denk ik wel verder mee helpen!
Annabel kan je hier denk ik wel verder mee helpen!
Ik zou zeggen bij twijfel niet doen als het mis gaat lukt het misschien nooit meer, Bart van de Berg is een goed adres hij heeft veel ervaring.
Wat ikzelf doe met fjorden die nog nooit voor de wagen hebben gestaan ik zet ze in 2 san met een zeer brave er naast maar daar moet je natuurlijk wel ook de spullen voor hebben.
Wat ikzelf doe met fjorden die nog nooit voor de wagen hebben gestaan ik zet ze in 2 san met een zeer brave er naast maar daar moet je natuurlijk wel ook de spullen voor hebben.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
hier vanuit Zeeland zijn er vorige winter zelfs 2 fjorden helemaal naar Bart gereisd om beleerd te worden; zij doen het goed, en betaalbaar.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Mijn paarden, Jeskim, toen al 18, Tea en Bente zijn ook door Bart beleert voor de wagen.
Ik heb zelf stagegelopen bij Bart en vaak geholpen met het aangespannen beleren van paarden. En ik ben er nog (te) vaak te vinden. Bart is heel kundig en heeft superveel ervaring, dus ik laat mijn paarden daar met een gerust hart achter!!
www.bvandenberg.nl
Ik heb zelf stagegelopen bij Bart en vaak geholpen met het aangespannen beleren van paarden. En ik ben er nog (te) vaak te vinden. Bart is heel kundig en heeft superveel ervaring, dus ik laat mijn paarden daar met een gerust hart achter!!
www.bvandenberg.nl
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Rosantjuh(L)banjer
bedankt voor al jullie reacties.
Ik heb vanmiddag en mail naar bart gestuurd met wat vragen.
Ben benieuwd.
Ook weet ik nog niet precies wanneer ik haar laat beleren.
Ligt er ook even aan hoe het bmet banjer komt.
Zit er nu aan te denken rond september ongeveer.
Ik heb vanmiddag en mail naar bart gestuurd met wat vragen.
Ben benieuwd.
Ook weet ik nog niet precies wanneer ik haar laat beleren.
Ligt er ook even aan hoe het bmet banjer komt.
Zit er nu aan te denken rond september ongeveer.
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.