ikzou ook een ouder dier kiezen!
voor Haakon goed,en zelf heb je er ook meer aan!
Wat zouden jullie doen in Haakon en dus ook mijjn geval?
bedankt mijn idee wordt door jullie alleemaal bevestigd,
ben al paar dagen aan het praten met mensen die dus een dochter van Montano hebben, beestje is wel 16 maar nog fit zat, heb verschillende foto's en heel veel info gekregen.(staat ook op marktpolaats)
ben er nog niet helemaal uit, straks nog even met staleigenaar overleggen en dan zien we verder wel.
ben al paar dagen aan het praten met mensen die dus een dochter van Montano hebben, beestje is wel 16 maar nog fit zat, heb verschillende foto's en heel veel info gekregen.(staat ook op marktpolaats)
ben er nog niet helemaal uit, straks nog even met staleigenaar overleggen en dan zien we verder wel.
jas dat snap ik, ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo heel veel uitmaakt, maar voor haarzelf heeft ze wat meer aan een oudere. het enige wat ik niet zou den is een paar dominatere jogne dingen bij elkaar zetten, dan krijgen ze teveel praatjes.Viv schreef:Ik heb het niet alleen over sociaal gedrag maar gewoon alles in zn geheel.lientje schreef:[dit hoeft dus echt niet zo te zijn, want yuur die heeft altijd tussen jog spul gestaan en die was mega sociaal naar anderen, Sharon en Flash idem.
Maargoed das vooriedereen anders die ervaring
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011