Borstbeschermer
Re: Borstbeschermer
hier zit de deken ook op het laatste gat, en ruimte over voor, maar toch schuurplekken..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Anka heeft op de schouders niks hoor. Maar alleen voor de borst een plek die haast open was. En dat kwan door wat Kelly zei, deken niet op het laatste of een na laatste gat en daardoor schuurde het ene deel van de klittenband over de borst. Gaat nu wel goed in haar XXL pyjama. Naja, mot maar zo dan.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
karev heeft ook geen plekken op de schouder, maar ook op de borst. en de deken zit op het laatset gat..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
-
Je kan eventueel ook een borstverlenger er tussen zetten. Dan kunnen de gespen wel tot het laatste gaatje.
"Anyone who says onions are the only vegatables that makes you cry, has never been hit in the face with a pumpkin...."
hier bij jalenka en Githa het deken in het laatste gat
en van pies of poep plekken trek ik mij niks van aan (niet veel last van eigenlijk, eerder pies en poepstaart, maar kom)
en ja ze zijn redelijk groot (zeker voor Jalenka) maar nu hebben we wel niks van schuurplekken, wat we bij een ander deken (zelfde maat 185, ander merk) wel hadden
hier meer dan tevreden met de weatherbeeta dekens
en borstverlenger is idd ook een mogelijke oplossing
en van pies of poep plekken trek ik mij niks van aan (niet veel last van eigenlijk, eerder pies en poepstaart, maar kom)
en ja ze zijn redelijk groot (zeker voor Jalenka) maar nu hebben we wel niks van schuurplekken, wat we bij een ander deken (zelfde maat 185, ander merk) wel hadden
hier meer dan tevreden met de weatherbeeta dekens
en borstverlenger is idd ook een mogelijke oplossing