Als je goed kijkt zie je Wendie daarachter eten.
Maar nu met dit slechte weer staat de wind precies op Patricia haar box. Daardoor doen ze netjes de bovenluik dicht, maar daardoor kan ze niet naar buiten kijken. Ze kan wel via de andere stal (links van Patricia op de foto) naar buiten kijken.
In datzelfde blokje staat er een box vrij. Zo staat er geen wind meer op Patricia haar box, maar dan kunnen Wendie en Patricia niet meer zoveel met elkaar in contact komen. Het is gewoon dicht, je hebt maar een klein stukje tralies waardoor ze contact hebben dan.
Ze gaan wel iedere dag met zijn 2e naar buiten in de paddock, dus dan hebben ze ook wel contact, maar op 1 of andere manier houd het me toch een beetje tegen om te vragen of Patricia naar die lege box kan.
Het voordeel is dan wel dat ze naar buiten kan kijken en naar buiten kan met haar hoofd, maar Wendie en Patricia hebben dan wel minder contact.
Ik heb het idee dat Patricia er weinig last van heeft dat haar bovenluik dicht zit, maar voor mijn gevoel is het ook wel lekker als ze naar buiten kan kijken.
Dus mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie doen? Misschien kan het mij helpen met mijn besluit wat ik doe