DNA onderzoek
- Cindy+Uniek
DNA onderzoek
help help help
even gauw een vraagje
ik zocht net het paspoort van glamour op
en toen zag ik de rekening voor het DNA onderzoek (was ik helemaal vergeten) maar morgen wordt ze opgehaald door de duitse eigenaren
krijg ik als ik de rekening nu betaal gewoon een sticker? dat ik die door kan sturen? of moet het stamboek het paspoort dan nog hebben?
alvast bedankt!!!
even gauw een vraagje
ik zocht net het paspoort van glamour op
en toen zag ik de rekening voor het DNA onderzoek (was ik helemaal vergeten) maar morgen wordt ze opgehaald door de duitse eigenaren
krijg ik als ik de rekening nu betaal gewoon een sticker? dat ik die door kan sturen? of moet het stamboek het paspoort dan nog hebben?
alvast bedankt!!!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Re: DNA onderzoek
Volgens mij krijg je de sticker gewoon thuisgestuurd.
En moet je die op een bepaalde bladzijde van je paspoort plakken.
En moet je die op een bepaalde bladzijde van je paspoort plakken.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Cindy+Uniek
Je paspoort heb je hier idd verder niet voor nodig. Betalen en de sticker wordt thuisgestuurd. Dan kun je hem inplakken op een bepaalde blz. van het paspoort. In jouw geval wordt het dan doorsturen naar DL zodat de nw. eigenaren de sticker erin kunnen plakken. Jammer dat je het niet direct op de keuring hebt betaald, scheelt toch al snel weer zo'n 7 a 8 euro (je krijgt dan het BTW bedrag als korting).
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Cindy+Uniek
@ anita, thanx
ik wist helemaal niet dat ik het gelijk kon betalen?! sterker nog ik zag de rekening nu voor het eerst pas zitten in haar paspoort! hihi
maar idd ik heb gezegd dat ik hem zsm betaal en de sticker door zal sturen
ik wist helemaal niet dat ik het gelijk kon betalen?! sterker nog ik zag de rekening nu voor het eerst pas zitten in haar paspoort! hihi
maar idd ik heb gezegd dat ik hem zsm betaal en de sticker door zal sturen

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Willen ze met Glamour nog wat bij het NL stamboek dan? Anders hebben ze niet veel aan de DNA test, want in Duitsland doen ze daar niks mee.
Damaris is ook zonder DNA-test naar Duitsland gegaan.
Damaris is ook zonder DNA-test naar Duitsland gegaan.

Willen ze het inderdaad??? In Duitsland hoeven alleen hengsten DNA getest te worden als ze voor de HK worden voorgesteld. Rest is leuk, maar doen ze niets mee. Scheelt weer kosten.
Geluk is de vrucht van intens werk