Lidmaatschap stamboek opzeggen?
Re: Lidmaatschap stamboek opzeggen?
Wat een warm en geweldig pleidooi Megan. Ik sluit me er volledig bij aan.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik heb mijn lidmaatschap ook opgezegd
.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Helemaal mee eens. Ik weet nog niet of ik met Faira verder kan binnen het stamboek, hoe het volgend jaar zal zijn met het schuren met haar staart wat ze tot half augustus deed.Anita45 schreef:Wat een warm en geweldig pleidooi Megan. Ik sluit me er volledig bij aan.
Ik denk dat ik ook lid zal blijven zolang ik een fjord heb.. met de redenen van Megan!

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Megan schreef:Ik doe ook niet overal aan mee en af en toe een keuring maar ik blijf trouw lid. Ik blijf graag het stamboek steunen. Het gaat toch niet alleen om het boekje?
Ik vind het ook leuk om bijvb. keuringen te bezoeken en naar de julbilea te gaan. Ik heb dit jaar in ieder geval weer genoten van alle activiteiten.
Ik neem aan dat jullie het ook leuk vinden als het stamboek dit soort dingen organiseert en blijft organiseren. Tenminste als ik de berichtjes hier op FW lees, gaan veel FW-ers naar activiteiten van het stamboek en kijken veel mensen daar naar uit. Dat kan toch alleen als je genoeg leden hebt? Elk stamboek heeft wel iets waar je het misschien niet mee eens bent en je kunt niet alle leden tevreden stellen maar ik vind dat wij het nog niet zo gek getroffen hebben hoor met ons stamboek.
Ben ik het helemaal mee eens, maar als je er echt 0,0 mee doet?
ik ben daarom ook lid gebleven maar ik doe gewoon niks ermee en momenteel heb ik niet veel geld en geef ik het liever aan iets anders uit.
Ik doe er eigenlijk ook niks meer mee, maar blijf wel lid. 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ook ik sluit me er bij aan. Nadat ik Stalone destijds verkocht had, had ik mijn lidmaatschap ook opgezegd. Toch maar weer lid geworden ook al heb ik geen eigen paard en kan ik bij mijn oom de boekjes ook lezen, ik kijk er ieder kwartaal weer na uit om het boekje op mijn deurmat te vinden, de info over de hengsten, keuringsuitslagen, afstammelingen onderzoeken, een hengst uitzoeken voor de merrie enz enz...dat vind ik interesant. En wat Megan al aangeeft, wat blijft er van een stamboek over als er geen leden meer zijnAnita45 schreef:Wat een warm en geweldig pleidooi Megan. Ik sluit me er volledig bij aan.
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Het lijkt wel alsof Nadine zich nu schuldig moet gaan voelen omdat ze haar lidmaatschap opzet? 
Heel mooi dat jullie allemaal het stamboek blijven steunen, maar 45 euro is niet voor iedereen 'zomaar' een misbaar bedrag. Of het nu financiële redenen zijn of wat anders, dat maakt toch helemaal niet uit? Als ze wil opzeggen doet ze dat toch lekker zonder verantwoording hoeven af te leggen...

Heel mooi dat jullie allemaal het stamboek blijven steunen, maar 45 euro is niet voor iedereen 'zomaar' een misbaar bedrag. Of het nu financiële redenen zijn of wat anders, dat maakt toch helemaal niet uit? Als ze wil opzeggen doet ze dat toch lekker zonder verantwoording hoeven af te leggen...

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Natuurlijk hoeft Nadine zich niet schuldig te voelen en is ieder vrij om wel of geen lid te worden. Op de vraag die gesteld werd is gewoon topic ontstaan waarin iedereen toelicht wat zijn redenen zijn om wel of geen lid te zijn/blijven
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Ik wil Iwan overschrijven maar om daar nou speciaal lid voor te worden vind ik nogal wat.
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
sinds de paspoorten verplicht zijn geworden hoef je ook geen lid meer te zijn om je paard op je naam te laten zetten. Alleen is het dan wel duurder. Dus misschien is het dan handiger om voor een jaartje lid te worden.vosse schreef:Ik wil Iwan overschrijven maar om daar nou speciaal lid voor te worden vind ik nogal wat.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
lidmaatschap was toch veel meer dan 45 euro per jaar?
Okay dankje. Zal even kijken wat het scheeltVera schreef:sinds de paspoorten verplicht zijn geworden hoef je ook geen lid meer te zijn om je paard op je naam te laten zetten. Alleen is het dan wel duurder. Dus misschien is het dan handiger om voor een jaartje lid te worden.vosse schreef:Ik wil Iwan overschrijven maar om daar nou speciaal lid voor te worden vind ik nogal wat.
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Ik heb zo'n 5 jaar geleden ook mijn lidmaatschap opgezegd. Boekjes kan ik altijd wel van iemand lezen. En ach missen doe ik ze eigenlijk niet. Met Nan ga ik niet meer naar de keuring en doe verder ook nergens aan mee. Iedere euro kan ik goed gebruiken dus ga geen geld aan iets geven waar ik zelf geen meerwaarde aan geef. Heb geen geld over ofzo :S
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"