Pony tussen de paarden, welke coupons..

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
san_ner

Pony tussen de paarden, welke coupons..

Bericht door san_ner » za 25 sep 2010, 22:15

Ik snap er nu niks meer van..
Ik heb zonet via MijnKNHS een startkaart aangevraagd. Mijn Fjord was al aangemeld bij het KNHS.
Maar aangezien ik 18 ben, wil ik, als ik ga starten hem tussen de paarden starten. Nu heb ik gewoon een startkaart aangevraagd, maar als ik coupons wil bestellen.. staat er alleen:
- Pony dressuur
- Pony springen

Betekent dit nou dat ik een pony startkaart heb aangevraagd?
Ik kon namelijk verder niks aanvinken over of ik een pony of paarden startkaart wilde aanvragen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
~mirjam~

Re: Pony tussen de paarden, welke coupons..

Bericht door ~mirjam~ » zo 26 sep 2010, 06:19

san_ner schreef:Ik snap er nu niks meer van..
Ik heb zonet via MijnKNHS een startkaart aangevraagd. Mijn Fjord was al aangemeld bij het KNHS.
Maar aangezien ik 18 ben, wil ik, als ik ga starten hem tussen de paarden starten. Nu heb ik gewoon een startkaart aangevraagd, maar als ik coupons wil bestellen.. staat er alleen:
- Pony dressuur
- Pony springen

Betekent dit nou dat ik een pony startkaart heb aangevraagd?
Ik kon namelijk verder niks aanvinken over of ik een pony of paarden startkaart wilde aanvragen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Hier zijn van de week nieuwe startcoupons binnen gekomen.
en daar staat bovenaan: Dressuur/SGW/Paard
Ik heb nog even op de oude coupons gekeken en zowel bij de pony en paarden coupons staat bovenaan dressuur/SGW/Mennen. Dus daar word je ook niet wijzer van.
Bij de paarden coupons staat zelfs cat. D.

Maar bij wat voor vereniging ben je aangemeld. Bij een ponyclub kun je alleen ponycoupons aanvragen.
en bij een rijvereniging alleen paardencoupons.
Als het een gemixte vereniging is, zou ik het gewoon even bij het secretatriaat navragen.

Edit: Je kunt ook even op de rekening kijken een paardenstartkaart kost 42,75
een ponystartkaart 26.75
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Plaats reactie