Tips vlas?
Re: Tips vlas?
Kijk wel uit met vlas als ze het gaan op eten, ik ben ermee gestopt bij de fjorden omdat ik meerdere keren koliek kreeg door vlas.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Alco is de enige bij mij die, als er een nieuw pak in gaat, even 1 hap van neemt maar verder heb ik er nog nooit geen problemen mee gehad.foss schreef:Kijk wel uit met vlas als ze het gaan op eten, ik ben ermee gestopt bij de fjorden omdat ik meerdere keren koliek kreeg door vlas.
Zorg gewoon dat je genoeg ruwvoer bij geeft.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ze krijgen een goede berg hooi, dus blijven gelukkig van het vlas af
.
Aiden stopt heel zijn neus erdoor als ik een nieuw pak in zijn stal leg

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Lekker vinden ze dat heTass schreef:Ze krijgen een goede berg hooi, dus blijven gelukkig van het vlas af.

Coen gaat er uitgebreid in liggen rollen en dat houdt hij wel even vol. Dan zit hij helemaal onder en dan kijkt hij je aan met zijn droopy-ogen als of hij wil zeggen, baas wat is dit toch lekker.
En ik vind er nog een voordeel van, het gaat niet in de staart zitten. Ben je zo mee klaar

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Je hebt paarden die gewoon blijven eten en hij kreeg genoeg ruw voer dus dat heeft er niks mee te maken, ik neem er gewoon geen risico meer mee vandaar dat ik de tip gaf aangezien ik meer mensen ken die ermee gestopt zijn om dezelfde reden.
http://www.fjorkahoeve.nl
Bedankt voor de tip, ik zal het zeker in de gaten houden
.
Claudia, ik vind het altijd zo lief
. Aiden gaat zo heel zijn stal rond en vind het helemaal leuk.
Fioke is nog steeds een viespeuk, vandaag weer leeg kunnen halen, doe nu 2x per week een nieuw pak in zijn stal. Het is na 4/5 dagen echt bruin van de plas. Of hij piest zo ontzettend veel

Claudia, ik vind het altijd zo lief

Fioke is nog steeds een viespeuk, vandaag weer leeg kunnen halen, doe nu 2x per week een nieuw pak in zijn stal. Het is na 4/5 dagen echt bruin van de plas. Of hij piest zo ontzettend veel

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie