Te dik! wat is calorie arme brok?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Fran

Re: Te dik! wat is calorie arme brok?

Bericht door Fran » za 26 jun 2010, 19:39

Ilonka schreef:Brass krijgt ook een klein handje als Ilonk haar voer krijgt (tussen de 1 en 2 kg brok per dag). Zo is Brass blij kan ze ook een bak leeg eten.
Helemaal geen hooi voor de nacht zou ik geen optie vinden, een paard moet wel wat ruwvoer eten. Daarnaast grote kans dat hij aan je stro begint als je hem geen hooi geeft. Dan maar een klein beetje is beter dan niets lijkt mij.
Succes dikke pony's zijn lastig (maar ik vond dat makkelijker dan Ilonk van té dun weer op gewicht krijgen)
De pony´s staan hier niet op stro maar op vlas. Helemaal geen ruwvoer is ook geen oplossing, want dat krijgen ze om 21.30 dus dan zou hij als enige weer niks krijgen ;) maar iets minder kan best.
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
nancy imka

Bericht door nancy imka » za 26 jun 2010, 19:52

Ik geef Imka safe and sound dat zijn korreltjes door lucerne heen. Speciaal voor hoefbevangen gevoelige paardjes. Neem aan dat dat voor jou paardje ook wel iets is... Kan je toch iets geven en er zitten voornamelijk vitamine's in en lucerne enz... Misschien een idee ipv dat handje bix? Ik geef het Imka nu een tijdje en ben er best tevreden mee
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Tanja

Bericht door Tanja » ma 05 jul 2010, 13:53

Ik geeft Tika altijd muesli nature's best van Pavo,deze heeft een laag eiwit gehalte.
Ze krijgt alleen als ze heeft gereden en de winter zoals met de langdurige kou krijgt ze wat extra omdat ze dan nodig heeft (denk ik).
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.

Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Plaats reactie