Hoe sla je een filmpje op van Youtube?
Hoe sla je een filmpje op van Youtube?
Anna (van Tasja en Fugo) heeft op Youtube een filmpje staan die ze hier bij ons thuis heeft gemaakt van de F-jes. Ze heeft me de link van Youtube gestuurd om hem te kunnen opslaan maar ik heb geen idee hoe dat moet. Wie kan me helpen?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- kristelhans
Re: Hoe sla je een filmpje op van Youtube?
Wil je het filmpie op de computer hebben als apart bestand? Dat weet ik ook niet precies...Als je het gewoon wil onthouden in je geheugen zeg maar, dan kun je een bladwijzer voor die pagina maken.. Je kunt het filmpje ook op je Hyves zetten.. Bij Youtube staat die optie er bij..kopieert ie vanzelf naar je Hyves pagina en komt ie dan bij je gadgets te staan.
als je een filmje van youtube af wil halen om op de computer op te willen slaan moet je naar http://www.mediaconverter.org/ kun je ze heel makkelijk rippen
Ctje 

En dan?Miekjuh schreef:als je een filmje van youtube af wil halen om op de computer op te willen slaan moet je naar http://www.mediaconverter.org/ kun je ze heel makkelijk rippen
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

je klikt op enter link... dan voer je de link van het filmpje van youtube in, dan klik je op ok.. dan klik je op die groene pijl, waar onder staat go to next step, dan kies je als file mpeg of wmv, ligt eraan welke programmas je op de comp hebt staan, dan op ok en op start... dan kun je m daarna downloaden en dan heb je m als bestand op je computer
Ctje 

- kristelhans
Kun je mooi je Engels oefenen, Anita!
Handige tip Mieke!

Jaaaaaa, gelukt. Dank je wel Mieke.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco