Ik vind fietsen wel het stomste wat je kan doen, je bent totaal niet stabiel
op een fiets. Paard hoeft maar te schrikken en je ligt.......
Maar ik zou ook geen fleece opdoen.
fietsen
- rocky&moby
Re: fietsen
mijn kleine mini paardje is 1 keer mee geweest naast de fiets, dat weegt nog geen 95 kg en je houd er niks aan!
ze merken dat ze je kunnen trekken, gaan harder omdat ze het als een wedstrijdje zien, nee ik doe het niet meer hihi.
ze merken dat ze je kunnen trekken, gaan harder omdat ze het als een wedstrijdje zien, nee ik doe het niet meer hihi.
ik begin er niet eens aan...
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Eeeh, volgens mij was de vraag niet of fietsen met paard nou wel of niet gevaarlijk is...
Je zou fietsen en aan de hand wandelen per week ook nog kunnen afwisselen Tamara. Wandelen zou je op onverharde paden kunnen doen dan. Scheelt ook nog voor de hoeven.
Je zou fietsen en aan de hand wandelen per week ook nog kunnen afwisselen Tamara. Wandelen zou je op onverharde paden kunnen doen dan. Scheelt ook nog voor de hoeven.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
nee idd, de vraag was niet of fietsen wel of niet gevaarlijk is.
En viv, ik kan wel smileys lezen hoor, moest ook lachen om jouw reactie, omdat andy het zelf ook doet.
En viv, ik kan wel smileys lezen hoor, moest ook lachen om jouw reactie, omdat andy het zelf ook doet.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!