Help opdracht school: dracht vaststellen
Help opdracht school: dracht vaststellen
Hoi hoi,
Lekker op tijd (veeeel te laat natuurlijk weer) rond deze tijd van het jaar willen ze dat we een opdracht gaan doen om de dracht bij dieren vast te stellen. Nou moet ik natuurlijk wel slachtoffers hebben. Heb dierenarts al gebeld, maar die had de komende weken ook niks op het programma staan, kan natuurlijk nog komen, maar tot nu toe niks.
Het is de bedoeling dat ik 2 dieren ga bekijken en er een fotoreportage van ga maken voor, tijdens en na het scannen hoe het in zijn werk gaat etc.
1 dier uit de landbouwhuisdierengroep (koe, varken, schaap, geit) nu zijn dr vast wel koeien in de buurt dus moet nog maar een keer naar een boer gaan of even de veearts bellen.
1 dier uit de recreatie en kleindierengroep (paard, hond, kat) en dat is wat lastiger. Een paard is natuurlijk het leukste. Nu heb ik het scannen van Odin gezien bij bart en ook wel een paar foto's gemaakt, maar geen echte reportage en geloof ook niet van het vruchtje dus dat is wel heel erg jammer. Bart gaat voorlopig ook niks scannen dus daar kan ik niet terecht (alles is al gescand en dat is ook logisch) maarja de opdracht is er wel. Ik wil dus vragen of iemand nog een paard heeft die gescand word binnenkort en waar dus een fotoverslag van kan komen, of een hond of kat? Nou moet dat natuurlijk voor mij ook nog te bereizen zijn.
Ik hoor het wel!
gr lisa
Lekker op tijd (veeeel te laat natuurlijk weer) rond deze tijd van het jaar willen ze dat we een opdracht gaan doen om de dracht bij dieren vast te stellen. Nou moet ik natuurlijk wel slachtoffers hebben. Heb dierenarts al gebeld, maar die had de komende weken ook niks op het programma staan, kan natuurlijk nog komen, maar tot nu toe niks.
Het is de bedoeling dat ik 2 dieren ga bekijken en er een fotoreportage van ga maken voor, tijdens en na het scannen hoe het in zijn werk gaat etc.
1 dier uit de landbouwhuisdierengroep (koe, varken, schaap, geit) nu zijn dr vast wel koeien in de buurt dus moet nog maar een keer naar een boer gaan of even de veearts bellen.
1 dier uit de recreatie en kleindierengroep (paard, hond, kat) en dat is wat lastiger. Een paard is natuurlijk het leukste. Nu heb ik het scannen van Odin gezien bij bart en ook wel een paar foto's gemaakt, maar geen echte reportage en geloof ook niet van het vruchtje dus dat is wel heel erg jammer. Bart gaat voorlopig ook niks scannen dus daar kan ik niet terecht (alles is al gescand en dat is ook logisch) maarja de opdracht is er wel. Ik wil dus vragen of iemand nog een paard heeft die gescand word binnenkort en waar dus een fotoverslag van kan komen, of een hond of kat? Nou moet dat natuurlijk voor mij ook nog te bereizen zijn.
Ik hoor het wel!
gr lisa
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
- Senna&Cajra
Re: Help opdracht school: dracht vaststellen
Woudina moet nog gescand worden. Moet je even contact met Reinou opnemen.
Ik heb je al ge'pb't, maar moet even zien wat ze willen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Vind dit wel héél slecht van een landbouwschool, dat ze je in deze tijd van het jaar nog zo'n opdracht laten doen. Niet echt logisch zeg maar.
Maar heb ook nog wel diverse fotos van dekkingen, en van Alies een scanfoto (alleen niet een hele beste), maar hier zijn denk ik wel meer mensen die de dracht van de merrie hebben vastgelegd (kelly bijvoorbeeld).
Maar heb ook nog wel diverse fotos van dekkingen, en van Alies een scanfoto (alleen niet een hele beste), maar hier zijn denk ik wel meer mensen die de dracht van de merrie hebben vastgelegd (kelly bijvoorbeeld).
Geluk is de vrucht van intens werk
Tsjah school... Ik ga volgende week nog een keertje bellen naar dierenarts dan ben ik benieuwd of ze dan wel wat geplant hebben, maarja.
Ik heb te horen gekregen dat het ook gewoon van internet gehaald mag worden dus als ik het niet zou kunnen zien (wat natuurlijk wel het leukste is) mag ik het altijd van internet halen.
Het moet wel 20 november af zijn, dus het is al vrij snel waarin ik evt iets gezien zou moeten hebben.
Ik heb te horen gekregen dat het ook gewoon van internet gehaald mag worden dus als ik het niet zou kunnen zien (wat natuurlijk wel het leukste is) mag ik het altijd van internet halen.
Het moet wel 20 november af zijn, dus het is al vrij snel waarin ik evt iets gezien zou moeten hebben.
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Heb je foto's dat Odin werd gescand?? Je pb je even 

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
helaas ik kan ze niet meer vinden (nu vraag ik me dus wel af of ik ze uberhaupt wel gemaakt heb?) ik wist het toch vrij zeker, maar nergens op mijn dvds met fotos staan ze. Wel veel fotos van die dag en ook wel van Odin, maar niet van het scannen?? echt zo raar
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Ik heb wel wat gevonden maar ik moet ze even bewerken.
Ik stuur ze van het weekend even aan je door.
Ik stuur ze van het weekend even aan je door.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Super dankje claudia!!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Ik heb anders nog wel een echte foto van vruchtje liggen.. Als je die erbij wilt doen..
Inderdaad wel een beetje dom om zo'n opdracht nu te geven, helemaal voor een landbouwschool, hihi..
Inderdaad wel een beetje dom om zo'n opdracht nu te geven, helemaal voor een landbouwschool, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
wij hebben zo nu en dan nog wel eens hondjes voor pretecho's zal de agenda even voor je in de gaten houden..
Ctje 

Van een paard ben ik nu voorzien!! Ontzettend mooie fotos van Claudia gekregen helemaal in stapjes super!! Ben zo blij.
Nu nog van een landbouwhuisdier: Koe, schaap, geit of varken, maar ik denk dat ik zelf wel fotos kan maken als ik de veearts opbel, want koeien zijn het hele jaar door!! TOp ben echt blij!!
Nu nog van een landbouwhuisdier: Koe, schaap, geit of varken, maar ik denk dat ik zelf wel fotos kan maken als ik de veearts opbel, want koeien zijn het hele jaar door!! TOp ben echt blij!!
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
hahaha ik heb met lindy gereageerd Oepsss ze stond nog aangemeld op de computer!! Nouja jullie weten dat ik het geschreven heb.
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!