Zadels en fjorden
Re: Zadels en fjorden
Je hebt ook dealers in Nederland die voor 1100 e een zadel op maat maken, ik dacht in de massimo fabriek
Laat ik voorop stellen dat de zadels als JC stubben Rossner etc, zowiezo niet passen hoor. Aan de ene kant neig ik naar Hulsebos, omdat ik daar de service goed vind en hun komen toch al een paar x per jaar bij ons op stal. Maar de strada trekt me ook best wel.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
- Bernadet_Bo
Dat is zeker belangrijk een goede service!
Ik heb nog nooit op een hulsebos gereden, maar hoor hier inderdaad ook goede berichten over.
( dat ik dat van jc zei, sloeg meer op het feit dat mensen zeiden dat dit vaak zo geweldig op fjorden ligt, vind ik dus niet)
Succes met je zoektocht!

Ik heb nog nooit op een hulsebos gereden, maar hoor hier inderdaad ook goede berichten over.
( dat ik dat van jc zei, sloeg meer op het feit dat mensen zeiden dat dit vaak zo geweldig op fjorden ligt, vind ik dus niet)
Succes met je zoektocht!
Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Ik zweer echt bij WoW 
Helemaal omdat ik mij meen te herinneren dat Pablo ook wel eens een beetje van modelletje veranderd is het erg fijn dat het zo makkelijk aan te passen is..
Maarja, als je ze echt lelijk vind wordt het lastig

Helemaal omdat ik mij meen te herinneren dat Pablo ook wel eens een beetje van modelletje veranderd is het erg fijn dat het zo makkelijk aan te passen is..
Maarja, als je ze echt lelijk vind wordt het lastig

Ik heb voor mijn "normaal" gebouwde fjord een Ainsley Vanguard fit 3.
Met mijn nieuwe haflinger had ik ook zo'n zadelprobleem.. Ze was rond, weinig schoft dus alle zadels die ik erop had gleden.
Heb gebeld voor een Fryso zadel omdat die ook speciaal gemaakt worden en vanochtend zijn ze geweest en we kwamen uiteindelijk uit op een JC Vries.
Met mijn nieuwe haflinger had ik ook zo'n zadelprobleem.. Ze was rond, weinig schoft dus alle zadels die ik erop had gleden.
Heb gebeld voor een Fryso zadel omdat die ook speciaal gemaakt worden en vanochtend zijn ze geweest en we kwamen uiteindelijk uit op een JC Vries.
Tsjallien (OJxBjorkmann)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
Ezra (TopasxOJ)
Harmke (AntonxOJ)
Levi (Kventin x Anton)
-
Ik heb jaren op een Hulsebos gereden en vond die erg fijn. Die is nu mee verkocht met Ronan en heb ik voor Anca een Chamberlain. Jammer genoeg paste Anca de Hulsebos niet, want die had ik erg graag gehouden.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
roos schreef:Je hebt ook dealers in Nederland die voor 1100 e een zadel op maat maken, ik dacht in de massimo fabriek

- kristelhans
Handig topic! Ik heb ook wel 20 zadels op Beer geprobeerd..en die heeft nog geeneens spieren..uiteindelijk op een 2de hands Daaleman uitgekomen..niet moeders mooiste inderdaad maar hij ligt goed en rijdt ook best okee..ben wel aan het sparen voor als Beer spieren heeft en we intensiever gaan rijden.. Mijn stalgenoot heeft een MSFC zadel en dat is ecth GEWELDIG!! Prachtig zadel om te zien, goede service en paard is er 100 keer beter door gaan lopen (andere zadel was best okee maar lag niet optimaal (eerst wel maar paard was veranderd)
www.msfc.nl
Succes!
www.msfc.nl
Succes!
Ik ben echt nog steeds weg van mijn Hulsebos. 
Rossner lag voor geen meter en ik vind die zadels ook zo verdomde hard.

Rossner lag voor geen meter en ik vind die zadels ook zo verdomde hard.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
vanavond even op andere zeer ronde fjord getuft..
Ainsley, extra extra wijd, boom is aangepast, dus groter dan de standaard maat 4 die Ainsley levert.
Tevens zweetbladen kleiner gemaakt...
zit overigens heerlijk.. Heb even heel vals dat paard geconfisceerd.
Leuk paar ook!!!! Heel leuk paard!
(de andere ainsleys waar ik ooit opgezeten had vond ik drama!!! echt niet fijn, deze wel)
Ainsley, extra extra wijd, boom is aangepast, dus groter dan de standaard maat 4 die Ainsley levert.
Tevens zweetbladen kleiner gemaakt...
zit overigens heerlijk.. Heb even heel vals dat paard geconfisceerd.
Leuk paar ook!!!! Heel leuk paard!
(de andere ainsleys waar ik ooit opgezeten had vond ik drama!!! echt niet fijn, deze wel)
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Ik denk dat ik een Hulsebos ga laten aanmeten, morgen ga ik bellen. Ik wil een Hulsebos endurance in het bruin met extra zachte zit

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Ja dat is weer waar hahaViv schreef:roos schreef:Je hebt ook dealers in Nederland die voor 1100 e een zadel op maat maken, ik dacht in de massimo fabriekJa maar dan moeten ze hem wel goed aanmeten

In Noordwijk heb je ook een winkel die dealer (of hoe noem je dat)is de moeder van een stalgenoot van mij heeft ook een zadel laten aanmeten vandaar

Ik heb overigens voor Danc een KN