en weer een zadelvraagje...
en weer een zadelvraagje...
Wie heeft er ervaring met een Frysio zadel? Ik kan namelijk een mooie tweedehandse (dressuur) kopen maar ik ken het merk niet. Hij zat wel heerlijk (op een pasbok).
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Re: en weer een zadelvraagje...
Is dat niet dat merk speciaal voor Friezen?
Klopt, Fran.
Mooie zadels. Let goed op de vulling.
Qua boommaat zou het best kunnen. Mijn Hulsebos ligt op Alies en op Jouk m'n Fries.
Mooie zadels. Let goed op de vulling.
Qua boommaat zou het best kunnen. Mijn Hulsebos ligt op Alies en op Jouk m'n Fries.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
zit geweldig , als n luie stoel, daar kom je haast niet meer uit, ik zou t zeker doen als ie goed is en goed op je paard ligt
Carolinef@; ik hoorde dat hij speciaal voor Friezen is gemaakt maar is hij dan ook geschikt voor Fjorden?????
All that we see
All that we seem
All that we seem
als de rug past, past het toch, maakt het dan uit voor wie hij gemaakt is.......
wie de schoen past, trekke hem aan
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ik denk hier toch niet zo gemakkelijk over.truus1970 schreef:als de rug past, past het toch, maakt het dan uit voor wie hij gemaakt is.......
Een goed begin (zadel) is het halve werk.....(als we dan toch met gezegdes aan de gang gaan).
All that we see
All that we seem
All that we seem
- Senna&Cajra
Een fries is over het algemeen ook rond geribd vaak fjorden ook. Vandaar dat een frysio ook op rond geribde fjorden past.
Dames hebben jullie het nou over de Fryso zadels van Tweespan uit Friesland?
Stalgenootje van me heeft zo'n zadel, helemaal goed! Helaas op Pablo niet passend te krijgen (maar die is dan toch weer anders als andere fjorden
)
Stalgenootje van me heeft zo'n zadel, helemaal goed! Helaas op Pablo niet passend te krijgen (maar die is dan toch weer anders als andere fjorden

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
- rocky&moby
ik heb zo zadel gehad omdat het voor ronde paarden ontworpen is. Hij paste goed en ik heb er veel plezier van gehad.
Het leer was van goede kwaliteit en de gene die hem nu heeft rijd er ook nog met veel plezier mee. Let wel op de vulling die heb ik eens helemaal laten vervangen bij die van mij toen hij 3 jaar was.
Het leer was van goede kwaliteit en de gene die hem nu heeft rijd er ook nog met veel plezier mee. Let wel op de vulling die heb ik eens helemaal laten vervangen bij die van mij toen hij 3 jaar was.