Niet kauwen op bit
Niet kauwen op bit
Gillian kauwt niet op zijn dubbel gebroken bit. Ik wil iets anders proberen, bijvoorbeeld een rubber bit of met ringetjes. Heeft eimand hier ervaring mee en werkt het?
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Re: Niet kauwen op bit
Niet elk paard kauwt en kauwen is ook niet per definitie positief 
Als het bit verder bevalt en het paard ermee ontspant zou ik het lekker zo laten.

Als het bit verder bevalt en het paard ermee ontspant zou ik het lekker zo laten.
Nee hij ontspant niet.
Ik heb zo'n bitje met appelsmaak, Ol kauwt soms wel en soms niet, maar ontspant wel.
oke, das wel een goeie inderdaad. maar gaat de appelsmaak er niet vanaf?
- Cindy+Uniek
ik denk niet dat het ontspannen direct wat met het bit te maken heeft....
uniek knabbelde ook nooit, schuimde ook eigenlijk nooit, pas toen we anders gingen rijden, deed ze dat wel en loopt ze ook écht ontspannen vanuit haar eigen lijf...
uniek knabbelde ook nooit, schuimde ook eigenlijk nooit, pas toen we anders gingen rijden, deed ze dat wel en loopt ze ook écht ontspannen vanuit haar eigen lijf...
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Ik heb voor Jamie om die reden vaak rubberen en kunststof bitjes geprobeerd, en ook koper. Volgens mij vondt ze de kunststof (appel of pepermuntsmaak) het fijnst qua knabbelpogingen. Nu ze ouder is knabbelt ze meer dan vroeger.
Toen ik haar kocht had ze helaas een betonnen bek. Ze was toen op een dun stangetje gereden.
Toen ik haar kocht had ze helaas een betonnen bek. Ze was toen op een dun stangetje gereden.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !