Wat leuk dat we nog springer krijgen !! Ook tussen de paarden ?
*Wat is een 2 fasen wedstrijd?
Het parcours is in 2den gedeelt. Als je het eerste gedeelte foutloos rijdt mag je gelijk door naar het 2de gedeelte (Dus hindernis 5 is laatste in deel 1, dus gelijk naar hindernis 6 in deel 2). Vaak is gedeelte 2 op tijd
*Moet je altijd eerst groeten en doe je dit voor de startlijn?
Altijd groeten idd, als je binnenkomt rij je naar Jury hokje en groet je. Dan gaat de bel en mag je starten.
Afgroeten doe ik eigenlijk ook altijd, maar veel mensen die het niet doen. Maar je krijgt er vaak wel puntje bij.
*Mag je ook gewoon met een rood dekje, witte rijbroek en blouse met bodyprotector rijden aangezien iedereen altijd wel met wedstrijdtenu rijdt?
Je moet wel altijd gewoon een wedstrijdjasje aan. En een witte rijbroek idd
Ik spring wel met Rood dekje:
*Mag je in de B bij +10 promoveren naar de L en moet je promoveren bij +30?
Ja klopt
Ik snap ook niet zo veel van deze zin: Het springen van de eerste hindernis terwijl verzuimd is de startlijn in de juiste richting tussen de vlaggen te passeren.
Verder snap ik de startlijn/eindlijn redelijk, maar mag je als je het parcour aan het rijden bent dan wel aldoor door de startlijn/eindlijn.
Ik snap eerlijk gezegt de zin ook niet, maar je moet de witte vlag moet je links houden en rood rechts.
Als je bijv. van hindernis 4 naar 5 gaat en je gaat door de eindlijn, maakt dat niet uit.