Ratten/muizen op stal?
Re: Ratten/muizen op stal?
ik ben in dit geval even niet in eerste instantie diervriendellijk dwz naar de ratten toe, maar ze hoeven ook geen dagen te creperen, das onnodig
- Machteld&Falco
Ik heb ook muizen/ratten. Zit hier dicht bij het water en er is niet echt iets wat ik kan doen, aangezien de geiten in en uit de voorraadschuur kunnen. Niet veel zin om mijn eigen beesten om zeep te helpen...
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Gatver zag ik vandaag ineens een rat!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
nou ik heb mijn gif ontvangen, ik schotel ze straks n galgenmaal voor, als ze nu maar flink onder de grond uitbuiken en inslapen, zie mezelf nog geen dode beesten ruimen
Moet eigenlijk zeggen dat we helemaal geen last hebben van ratten of muizen. We kunnen hier gewoon zakken voer op de grond zetten. Maar er loopt hier wel een stalkat rond die maar mondjesmaat gevoerd word. En die kom regelmatig even haar vangst showen en voor je neus opeten.
Beveiliger 2 & BHV februari 2015.
- nancy imka
Het is wel te hopen idd dat ze onder de grond dood gaan. Wij hebben eens een rat gevonden tussen ons hooi echt goor! Je kan wel een paar balen hooi weg knallen dan als hij echt gaat liggen ontbinden daar! Gelukkig hadden wij de mazzel dat hij net dood was!
Wij hebben een keer een pakje incl. egel gehad.. Gelukkig vonden we hem toen we het pakje van het land haalden, hihi.. Stinken!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
nou sind ik heb gestrooid, liggen er geen keutels meer bij mijn stal, haha