Wat is nu...
- Machteld&Falco
Re: Wat is nu...
bedankt voor de tips allemaal. My search continues
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
idd als het daarniet mee lukt lukt het nergens mee.Yoline schreef:FiskarsJe moet ze wel regelmatig slijpen, maar het zijn fijne scharen om mee te knippen
Mirjam gaat op zoek voor mij naar een goede schaar. Ik heb denk ik wel 8 scharen maar niet eens is er fijn. Dus ook ik ben nog op zoek naar de ideale schaar 

Liefde is..Alies Dragan Jouke
Iedereen die Jeskim's coupe kent zal weten dat ik de beste schaar heb!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Dit doe ik ook altijd, bij de meeste paarden, dan krijg je ook een mooier resultaat en scheelt het pijnlijke vingers...Kelly schreef:Ik knip het witte dus in 2x en het zwarte ook
Geluk is de vrucht van intens werk
Ik heb een schaar die eigenlijk bedoeld is om honden mee te trimmen. (van een hondentrimster gekregen omdat die te groot was voor de kleine en middelgrote radssen die zij knipt) Er staat op "VH 10, non plus ultra 20" en op het hoesje staat "German Stainless steel" maar ik weet niet of dat hoesje er wel bij hoort. Het is een geweldig fijne schaar met als enige nadeel de scherpe punt. (Eng zo vlak bij zijn hoofd) Maar je komt er goed mee door de manen. Je schuift ze er niet mee op en ze klappen niet dubbel. Je moet hem echter wel vaak laten slijpen bij een vakman, zo'n 2 a 3 x per jaar.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
ik gebruik tondeuze (van de lidl van afgelopwn zomer) en de daarbij gevoegde schaar, niet alles wat duur is is per se beter
Ik knip met alles, nu heeft Tim gelukkig ook geen dikke kam!
Maarrrr, altijd eerst wassen. Dit doe ik ook voor het scheren want op zand lopen alle scharen en messen bot!
Maarrrr, altijd eerst wassen. Dit doe ik ook voor het scheren want op zand lopen alle scharen en messen bot!
Ik heb gewoon de goedkoopste scharen van de Action 0,89 eurocent ofzo en als ze bot zijn schaf ik weer een nieuwe aan, ik doe ongeveer een jaar met een schaar.
Ik heb wel eens dure gehad maar dit bevalt me beter.
Nou moet je weten dat een van mijn fjordjes een giga dikke boog heeft met heel harde haren en ik kom er altijd doorheen.
Ik heb wel eens dure gehad maar dit bevalt me beter.
Nou moet je weten dat een van mijn fjordjes een giga dikke boog heeft met heel harde haren en ik kom er altijd doorheen.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
ik heb altijdeen shaar van dewelkoop/boerenbond
met zwarte handvaten haal wel elk jaar een nieuwe maar ze knippen geweldig
met zwarte handvaten haal wel elk jaar een nieuwe maar ze knippen geweldig
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje