Mijn wedstrijdlaarzen zijn op, het is niks meer het wordt niks meer zeg maar.
Je ziet steeds meer dat mensen met van die leren chaps wedstrijdrijden. Volgens mij is dat ook een stuk goedkoper.
Wat is jullie ervaring er mee, hoeveel was je kwijt en blijven ze lang goed?
Of gaan jullie voor de rijlaarzen?
Groetjess Francis
op wedstrijd: laarzen of chaps
Re: op wedstrijd: laarzen of chaps
Ik rij altijd thuis met leren chaps, van Petrie. Volgens mij waren die iets van 80 euro, kan dat? Niet zo duur iig.
Fijne dingen die je in allerlei maten kan kopen. Heb ze nu denk ik 2 jaar en draag ze dagelijks, ze beginnen nu pas wat lelijker te worden. Ik poets ze ook vrijwel nooit moet ik bekennen.
Ze blijven dus best lang goed!
Voor wedstrijden gebruik ik laarzen. Vind ik ook mooier maar dat is een kwestie van smaak denk ik!
Fijne dingen die je in allerlei maten kan kopen. Heb ze nu denk ik 2 jaar en draag ze dagelijks, ze beginnen nu pas wat lelijker te worden. Ik poets ze ook vrijwel nooit moet ik bekennen.
Ze blijven dus best lang goed!
Voor wedstrijden gebruik ik laarzen. Vind ik ook mooier maar dat is een kwestie van smaak denk ik!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Maar zou je die chaps ook mogen gebruiken voor wedstrijden? want dan mag niet bij alle chaps, ze moeten gladleer hebben en rits aan de achterkant als ik het goed heb.
Ik vind laarzen zelf ook wel mooier, maar ik moet gewoon iets nieuws hebben en laarzen zijn vaak toch een stukje duurder.
Ik vind laarzen zelf ook wel mooier, maar ik moet gewoon iets nieuws hebben en laarzen zijn vaak toch een stukje duurder.
Ja die mag je gebruiken.
Het is glad glimmend leder met een rits aan de achterkant en zelfs een dressuurboogje aan de zijkant.
Daar draag je leren schoenen onder.
Het is glad glimmend leder met een rits aan de achterkant en zelfs een dressuurboogje aan de zijkant.
Daar draag je leren schoenen onder.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart

Ik geloof dat Annabel, Bella hier, ook van die chaps had, maar die rijdt nu wel weer met laarzen..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'