Ben jij helderziende of zo dat je nu al weet hoe groot je jaarling uiteindelijk gaat worden. Dat kan toch helemaal niet. Ze groeit nog een aantal jaartjes en geen mens kan zeggen op dit moment wat de uiteindelijke grote gaat worden.sweetwendy schreef:zo die groeit idd heel erg snel. Ik denk dat het niet veel uitmaakt met de botten enzo omdat het toch vanzelf gaat...Daisy wordt uiteindelijk 1.45 :D
Grote jaarling
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik vind dat ook een beetje makkelijk gezegd. Een fjord is ook een paard, en nog wel een die pas sinds een paar jaar zo groot wordt, itt KWPN-ers die niet pas een grote groei-explosie hebben doorgemaakt.Dreeke schreef:Vandaag de DA gesproken over Dakota zn groei maar hij zei dat het bij dit ras geen kwaad kan en ik met 3 jaar gewoon rustig aan kan beginnen, als Dakoot een KWPN-er geweest was dan had het een ander verhaal geweest, daar moet je voorzichtiger mee zijn.
Gewoon rustig afwachten hoe hij zich ontwikkeld en dan je gevoel volgen.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Het is inderdaad afwachten hoe hij uitgroeit, hij is nu gelukkig geen slungel, alles is in proporties.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Ik zou ook niet echt luisteren naar uitspraken als ''bij een fjord kan het wel'' Kan me best boos maken over dat soort opmerkingen. Ik denk dat die uitspraken over fjorden meer komen omdat ze er niet van uit gaan dat mensen op fjorden fanatiek rijden, of iets in die richting.
Zeker omdat Vinga ook al niet al te best beenwerk had, zou het ondanks zijn snelle groei sowieso een goed plan zijn hem wat meer tijd te geven met uitgroeien. Maar dat is hoe je er nu tegenaan zou kijken..
Jij kent dakota als geen ander. Denk dat jij tegen de tijd dat hij een jaar of 3 is zelf het beste kunt zien of hij er klaar voor is. Het komt echt wel goed
Misschien word hij het komende halfjaar nog wel 5 cm groter! Je kunt zn groei niet stoppen..
Ben wel benieuwd of Vinga ook zo hard groeide.. laat je het ons weten? Zou het wel een beetje verklaren misschien?
Edit: Zie net dat de laatste reactie al een tijdje terug is, weet je misschien al meer over Vinga's groei? Of mis ik iets
?

Zeker omdat Vinga ook al niet al te best beenwerk had, zou het ondanks zijn snelle groei sowieso een goed plan zijn hem wat meer tijd te geven met uitgroeien. Maar dat is hoe je er nu tegenaan zou kijken..
Jij kent dakota als geen ander. Denk dat jij tegen de tijd dat hij een jaar of 3 is zelf het beste kunt zien of hij er klaar voor is. Het komt echt wel goed

Ben wel benieuwd of Vinga ook zo hard groeide.. laat je het ons weten? Zou het wel een beetje verklaren misschien?

Edit: Zie net dat de laatste reactie al een tijdje terug is, weet je misschien al meer over Vinga's groei? Of mis ik iets