Lammert Haanstra longeerlijn?
Lammert Haanstra longeerlijn?
Ik heb zelf een hekel aan longeren, vind het saai.
Maar Jan Willem gaat binnenkort het boek van Lammert Haanstra lenen om zich in het longeren te verdiepen (hij had nooit iets met paarden voor hij bij mij kwam, dus hij weet er nog niet veel van, maar wil álles leren).Nou zag ik dat er ook speciale Lammert Haanstra longeerlijnen zijn. Wie heeft/kent die? Bevalt die? Is het weggegooid geld en kan je het net zo goed met een dubbel onge doen (wat dit volgens mij ook is). ik vind hem niet extreem duur (29,95), maar een dubbele longe is goedkoper denk ik.
Als het wat is wil ik hem die voor Sinterklaas geven.
Maar Jan Willem gaat binnenkort het boek van Lammert Haanstra lenen om zich in het longeren te verdiepen (hij had nooit iets met paarden voor hij bij mij kwam, dus hij weet er nog niet veel van, maar wil álles leren).Nou zag ik dat er ook speciale Lammert Haanstra longeerlijnen zijn. Wie heeft/kent die? Bevalt die? Is het weggegooid geld en kan je het net zo goed met een dubbel onge doen (wat dit volgens mij ook is). ik vind hem niet extreem duur (29,95), maar een dubbele longe is goedkoper denk ik.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Re: Lammert Haanstra longeerlijn?
Ik heb hem!Lovemischa schreef:Ik heb zelf een hekel aan longeren, vind het saai.
Vind hem ideaal omdat je hem met die musketon haken makkelijk dubbel kan zetten

De lijnen voelen als teugels en zijn voor mij makkelijker te houden aangezien ik een paard heb die graag uitbreekt.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Is dat leer of nylon? ik heb nl een longeersingel voor mijn verjaardag gevraagd, om volgend jaar F mee aan Marga vast te knopen
Ik wil het liefst niet zo'n dure, liefst nylon

Baranna 13-5-2006
Geen leer en geen nylon. De lijn voelt heel zacht aan. Ik vind zelf nylon helemaal niet fijn, nou breekt Nis nooit uit maar stel dat... Dan heb je met nylon direct je handen open liggen. Hij is heel fijn in gebruik de LH longeerlijn. De musketonhalen aan de longeerlijn zijn ook handig. Maar je mag hem wel eens komen bekijken hoor, hij hangt hier in de schuur.Lovemischa schreef:Is dat leer of nylon? ik heb nl een longeersingel voor mijn verjaardag gevraagd, om volgend jaar F mee aan Marga vast te knopen![]()
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
dat leer/nylon sloeg op de singel
ik denk dat ik de longeerlijn bestel, zag hem ook bij Hippo Assen, daar zijn de verzendkosten 5 euro, bij Divoza 7,50. Voor dat geld kan ik ook haast even heenrijden, maar wanneer?
Welke kleur heb jij Annemarie? Ik hou van bruin, maar ligt er wel aan hoe zo'n kleur bruin............kan wel een roze voor JW bestellen, maar denk niet dat hij daar blij mee is
Wanneer kan je konijnen-kraamvisiste gebruiken trouwens? denk dat ik dan al te laat ben om de longeerlijn te bekijken, moet nl nog voor 5 December................

Welke kleur heb jij Annemarie? Ik hou van bruin, maar ligt er wel aan hoe zo'n kleur bruin............kan wel een roze voor JW bestellen, maar denk niet dat hij daar blij mee is

Wanneer kan je konijnen-kraamvisiste gebruiken trouwens? denk dat ik dan al te laat ben om de longeerlijn te bekijken, moet nl nog voor 5 December................
Baranna 13-5-2006
ok, ik ben om, ga er één kopen! Duurt nog even voordat hij hem kan gebruiken, maar dan heb ik in elk geval een kadootje! 

Baranna 13-5-2006
Ik heb zowel de enkele als de dubbele longeerlijn van Lammert Haanstra. Zijn erg fijn in gebruik. Een aanrader wat mij betreft. Een longeercursus bij hem trouwens ook. Erg leuk en leerzaam.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Oh ja, ik heb ook nog de longeersingel van Lammert Haanstra en de extra lange slag voor aan de longeerzweep. Verder zijn boek (incl. DVD) en een videoband.
Ik heb 2 cursussen bij hem gevolgd. Eentje voor longeren met een enkele longeerlijn (die heb ik in het groen) en een cursus voor longeren met dubbele longe (die heb ik in het zwart). Beide cursussen duurden 2 hele dagen.
Ik heb 2 cursussen bij hem gevolgd. Eentje voor longeren met een enkele longeerlijn (die heb ik in het groen) en een cursus voor longeren met dubbele longe (die heb ik in het zwart). Beide cursussen duurden 2 hele dagen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik heb ook een curses gedaan bij Haanstra, was echt erg leuk en leerzaam!!
De longeerlijn bevalt iedereen blijkbaar goed..
Ik heb ook het boek, de DVD en een verlenging aan mijn zweep, oh en het bekende touwtje, hihi.. Longeer alleen met een enkele lijn overigens..
De longeerlijn bevalt iedereen blijkbaar goed..
Ik heb ook het boek, de DVD en een verlenging aan mijn zweep, oh en het bekende touwtje, hihi.. Longeer alleen met een enkele lijn overigens..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'