Veel op rust met links achter
Veel op rust met links achter
Janna en ik maken zijn toch een beetje in dubio met Raya.
Ze staat op moment veel met links achter op rust. Qua rijden is er niets aan de hand, zowel op het harde als zachte niet.
Iemand een idee? Is het een rug/ spier kwestie ofzo?
Ze staat op moment veel met links achter op rust. Qua rijden is er niets aan de hand, zowel op het harde als zachte niet.
Iemand een idee? Is het een rug/ spier kwestie ofzo?
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Ik heb net toevallig ook een topic gemaakt erover.
(op bokt)
Mijn nrpsje staat zodra het hem maar even uitkomt op rust. als ik stand fotos wil maken moet ik echt moeite doen hem netjes op 4 benen te houden ook op voor hem vreemde of nieuwe plaatsen.
hij gaapt ook erg veel. Doet die van jou dat ook? en eigenlijk doet hij dat al sinds dat hij een veulen is. t is me altijd al wel opgevallenmaar nu begin ook ik te twijfelen of er misschien niet iets anders achter zit.
Helaas kan ik je verder geen tips geven.
(op bokt)
Mijn nrpsje staat zodra het hem maar even uitkomt op rust. als ik stand fotos wil maken moet ik echt moeite doen hem netjes op 4 benen te houden ook op voor hem vreemde of nieuwe plaatsen.
hij gaapt ook erg veel. Doet die van jou dat ook? en eigenlijk doet hij dat al sinds dat hij een veulen is. t is me altijd al wel opgevallenmaar nu begin ook ik te twijfelen of er misschien niet iets anders achter zit.
Helaas kan ik je verder geen tips geven.
Cas!!! (Hermansen X Sebastian) 

Het viel mij bij Raya zo op omdat ze hiervoor nooit zoveel op rust stond. En omdat ze het altijd doet nadat we een stuk gelopen hebben of gereden hebben.
Verder draagt ze haar staart normaal volgensmij bij het rijden. (zit er meestal op dus zie het niet zo goed hehe)
Verder draagt ze haar staart normaal volgensmij bij het rijden. (zit er meestal op dus zie het niet zo goed hehe)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Is het niet handiger om gewoon achterstevoren te gaan zitten..
Het lijkt me dat als ze er verder geen last van heeft het iets onschuldigs is.. Misschien toeval, misschien let je er nu meer op omdat je het een paar keer bij toeval hebt gezien..
Het lijkt me dat als ze er verder geen last van heeft het iets onschuldigs is.. Misschien toeval, misschien let je er nu meer op omdat je het een paar keer bij toeval hebt gezien..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Rian stond in de periode dat ze niet helemaal rad was, of 'problemen' had minder vaak op rust op he ene been dan op het andere. Het kan dus zeker wel met haar gestel te maken hebben, al hoeft dat niet perse. Ook na het rijden ging ze vaak snel op rust staan. Nu het weer sterker is, doet ze dat niet meer.