verschil tussen buiten en regendeken
verschil tussen buiten en regendeken
ok de vraag staat r eigenlijk al, maar wat is het verschil tussen een buiten en een regendeken?
ze staan beiden voor dezelfde hoeveelheid garant voor waterdichtheid, maar wat is dan precies t verschil?
desbetreffende ruiterzaak kon het me niet vertellen, de regendekens zijn op dus heb nu 2 buitendekens besteld......
ze staan beiden voor dezelfde hoeveelheid garant voor waterdichtheid, maar wat is dan precies t verschil?
desbetreffende ruiterzaak kon het me niet vertellen, de regendekens zijn op dus heb nu 2 buitendekens besteld......
- Ilonka
Waterafstotend neemt niet direct waterop (zoals bijvoorbeeld fleece en badstof/wol). Meestal loopt het water er eerst een beetje af maar omdat het niet waterdicht is trekt het dus toch in de stof op de duur.
Waterdicht is gewoon waterdicht, kan geen water door, paard blijft er dus echt droog onder.
Waterdicht is gewoon waterdicht, kan geen water door, paard blijft er dus echt droog onder.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
- Cindy+Uniek
nou ik werk dus bij horse plaza, maar wij noemen regendekens ook gewoon buitendekens en andersom?!
wij verkopen geen waterafstotende deken als 'buiten-/regendeken'
een buiten-/regendeken is gewoon waterdicht
waterafstotend kan idd best een buitje hebben, maar bij langdurige regen zal het niet droog blijven... paarden die een paar uurtjes buiten staan kunnen dat waarschijnlijk wel hebben, maar een paard die echt de hele dag buiten staat of zelfs 24/7 moet wel een waterdichte deken hebben...
wij verkopen geen waterafstotende deken als 'buiten-/regendeken'
een buiten-/regendeken is gewoon waterdicht
waterafstotend kan idd best een buitje hebben, maar bij langdurige regen zal het niet droog blijven... paarden die een paar uurtjes buiten staan kunnen dat waarschijnlijk wel hebben, maar een paard die echt de hele dag buiten staat of zelfs 24/7 moet wel een waterdichte deken hebben...
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥