Zadel drama vraagje
Mocht je dit laatste nou letterlijk willen doen, mag je ook altijd even in mijn Stubben komen zitten hoor. Tamara en ik zitten vlak bij elkaar.Ingele schreef:Ok thanks, denk dat ik maar eens in jouw zadel moet proef zitten Tamara
Heb namelijk helemaal niets met Thorowgood, maar die van jou zag er wel lekker uit nog..
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ik heb even gezocht naar de boommaat van mijn zadel, maar kan hem niet vinden
. Op het rechterzweetblad staan wel wat codes en onder andere 31, maar of dat de boommaat is? De boom is destijds aardig verbreed dus als het als 31 zou zijn is het nu een aantal maten groter. Zal de zadelmaker eens vragen.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Laat anders Femke ter Steeg van de Horseman Outfitter in Groessen eens komen, Hebben ook een eigen zadelmakerij eventueel. www.horseman.nl
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
ben benieuwd dan!Annemarie schreef:Ik heb even gezocht naar de boommaat van mijn zadel, maar kan hem niet vinden. Op het rechterzweetblad staan wel wat codes en onder andere 31, maar of dat de boommaat is? De boom is destijds aardig verbreed dus als het als 31 zou zijn is het nu een aantal maten groter. Zal de zadelmaker eens vragen.
31 zou qua boommmaat wel kunnen, maar dat zal wel klein zijn dan.. ookal als ie dan verbreed is, kun je volgens mij max een 3 cm doen?
Thans voor de tip Nous!
(Toch wel een beetje off topic...) Vraagje Annemarie, komt Kootstra ook aan huis? Heb een Stubben maar die moet eigenlijk voor Zero op maat gemaakt en of opgevuld worden.Annemarie schreef:Lastig, volgens mijn zadelmaker is een Stubben op elk paard passend te krijgen. Ik zal eens kijken wat voor boommaat er in mijn zadel zit. Hij is voor Nisko in elk geval goed verbreeed destijds en hij ligt prima.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Kootstra komt aan huis het zadel op het paard passen. Je moet hem dan wel ophalen uit Groningen, hij rijd geen auto nl! Daarna kun je afspreken wanneer je het zadel brengt en hij hem aanpast. Afhankelijk van hoe druk hij het heeft kun je het zadel ook direct bij hem achterlaten als je hem terug brengt naar Groningen. Dat scheelt dan weer een ritje.
wilde ik ook zeggen!Kelly schreef:De anatomica is ook breed

en zit ook nog eens lekker.
Ben er zelf ook nog steeds niet uit of ik de anatomica of de kentaur penelope neem.
Ze liggen beide goed en ik vind ze allebei lekker zitten, alleen vind ik de anatomica iets mooier om te zien. (maar het scheelt wel bijna 500 euro)
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo