Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
nancy imka
Bericht
door nancy imka » vr 17 okt 2008, 11:48
Hallo,
Een paar jaar terug heb ik een stockzadel gehad voor Imka. Deze lag helemaal niet goed werd gezegt toen ik het zadel liet nakijken! Ik heb een tijdje terug al eens lopen zoeken naar een ander stockzadel.
Imka is nu 20 jaar, en we rijden eigenlijk helemaal niet meer in de bak! We hebben zelfs niet eens een bak om in te rijden!
Ik heb nu een kentaure zadel. Een erg mooi en fijn zadel. Maar ik vond mijn stock zadel ook erg fijn zeker om mee buiten te rijden!
Mijn stockzadel van toen was alleen erg lang voor Imka! Weten jullie of er ook stockzadeltjes zijn die wel op een korte fjordenrug passen? En waar zou je een goed stockzadel kunnen vinden?
Alvast bedankt,
groetjes Nancy

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
-
Jowien
Bericht
door Jowien » zo 19 okt 2008, 16:12
Ik heb wel een een Australian stockzadel geleend voor Orlinde. Ik weet niet of het merk ook echt zo heet. Het paste goed en zat erg lekker (was van iemand met een Haflinger). Maar ik vond het niet veelzijdig genoeg (wil ook goed kunnen springen) dus niet gekocht.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
-
Tamara
-
Contacteer:
Bericht
door Tamara » zo 19 okt 2008, 16:17
volgens mij zijn stock zadels over het algemeen langer als normale zadels. Stalgenoot wou er ook een voor haar arab, maar dat ging niet door, veel te lang
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
-
nancy imka
Bericht
door nancy imka » zo 19 okt 2008, 16:21
Jowien schreef:Ik heb wel een een Australian stockzadel geleend voor Orlinde. Ik weet niet of het merk ook echt zo heet. Het paste goed en zat erg lekker (was van iemand met een Haflinger). Maar ik vond het niet veelzijdig genoeg (wil ook goed kunnen springen) dus niet gekocht.
Dat is nu juist waarom ik toch weer denk zo'n zadel te kopen. Ik rij met Imka nu alleen nog maar buiten en dan vind ik het toch wel weer heel lekker zitten

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
-
margalorenz
Bericht
door margalorenz » ma 20 okt 2008, 09:59
Ik heb ook nagedacht over een stockzadel, maar voor mijn licht overbouwde dame met korte rug was dat zadel te lang. ik heb nu een massimo trail besteld.