Welke hoefsmid hebben jullie?
Ik heb Klaas Feuth sinds 2004. Rustig en geduldig. Het mooiste is nog wel dat hij Nina's hoeven weer aan het groeien heeft gekregen ipv alleen maar slijten. Verder heeft hij ook Aislinn, het minipaardje van 2006 van heel krom weer keurig recht gekregen.
Een nadeel, hij is heel slecht bereikbaar tenzij er echt iets heel dringends is, dan staat hij er zelfs op zondagmiddag met migraine.
Een nadeel, hij is heel slecht bereikbaar tenzij er echt iets heel dringends is, dan staat hij er zelfs op zondagmiddag met migraine.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Ik heb toegezegd om de stalsmid ook Hay te laten doen. Hij was op de vorige stal nu nog net gedaan, en de smid was op deze stal ook net geweest dus het is nog een paar maanden wachten wat het gaat geven.
Ze zijn er allemal erg tevreden over, dus verwacht geen problemen
Ze zijn er allemal erg tevreden over, dus verwacht geen problemen

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
ik heb denk ik dezelfde als tamara, als 'haar'ronald ook in een groen busje rijd.......een jonge vent die zijn werk prima doet en heel rustig is bij de paarden.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Philip Poot. Echt een boer op klompen met sigaar hihi, maar levert vakwerk. Heb hem nu denk ik 5 jaar voor Orion en hij doet Cyra ook. Ben zo tevreden over hem dat ik het ervoor over heb om met de paarden heen en weer te gaan rijden als we uiteindelijk verhuizen.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- nancy imka
Ik heb frank douven uit teraar. Hij heeft Imka zo goed geholpen toen ze afgeschreven was bij mijn toemalige dierenkliniek. Hij heeft haar beetje bij beetje opgeknapt en uit eindelijk weer aan het lopen gekregen natuurlijk in samen werking met de kliniek...
Heb hem nu al twee/drie jaar en ben nog steeds super tevreden. Hij is ook altijd op tijd nou ja op tijd hij is altijd een half uur te vroeg iets waar ik erg aan heb moeten wennen want zoals ik in begin al ergens lees heb ik ook een smid gehad die mij gewoon liet wachten soms halve middagen en op een gegeven moment kwam hij gewoon niet meer opdagen!
Heb hem nu al twee/drie jaar en ben nog steeds super tevreden. Hij is ook altijd op tijd nou ja op tijd hij is altijd een half uur te vroeg iets waar ik erg aan heb moeten wennen want zoals ik in begin al ergens lees heb ik ook een smid gehad die mij gewoon liet wachten soms halve middagen en op een gegeven moment kwam hij gewoon niet meer opdagen!
-
We hebben Angelique Verlaan, ze is mijn zus.
Eigenlijk werkt ze in de omgeving van Leiden, maar komt regelmatig in de weekenden terug naar huis en doet ze onze paarden.
Wat ik heel fijn vind is dat ze alles heel goed uitlegd & heel secuur is. Ze levert echt maatwerk, ipv ijzers die net een randje uitsteken, wat ik nog wel vaker zie bij sommige paarden. Verder bekijkt ze het hele paard en blijft heel rustig.
We hebben nu 10 jaar paarden thuis en maar 2 hoefsmeden gehad eigenlijk.
Eigenlijk werkt ze in de omgeving van Leiden, maar komt regelmatig in de weekenden terug naar huis en doet ze onze paarden.
Wat ik heel fijn vind is dat ze alles heel goed uitlegd & heel secuur is. Ze levert echt maatwerk, ipv ijzers die net een randje uitsteken, wat ik nog wel vaker zie bij sommige paarden. Verder bekijkt ze het hele paard en blijft heel rustig.
We hebben nu 10 jaar paarden thuis en maar 2 hoefsmeden gehad eigenlijk.
- Cindy+Uniek
Wouter Duyns uit Velp. Een hele goede smid. Neemt de tijd voor zn werk en is erg rustig met de paarden. Sinds onze draversmid geemigreerd is naar Frankrijk doet hij ook de dravers, ook het koersbeslag. Wij zijn erg tevreden.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Wij hebben Tjerk Meijer uit Hoeven.
Een vakkundige smit zonder flauwekul.
Komt afspraken goed na en paarden staan altijd keurig op hun hoeven.
Geeft advies als je er om vraagt en in geval van nood staat hij altijd voor ons klaar.
Een vakkundige smit zonder flauwekul.
Komt afspraken goed na en paarden staan altijd keurig op hun hoeven.
Geeft advies als je er om vraagt en in geval van nood staat hij altijd voor ons klaar.
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
ik heb ruth uit muiden. een "vrouw" ze doet het echt heel preciesjes, en is lief voor de paardjes.
daarvor hadden we kees uit brabant, wat een figuur was dat, hele aardige vent, maar kwam meer voor de gezelligheid en het eten. dan goed te bekappen.
soms kwam je op stal en had hij ineens je paarden bekapt. of je stond daar te wachten om 2 uur en dan kwam hij pas om 7 uur aanzetten.
daarvor hadden we kees uit brabant, wat een figuur was dat, hele aardige vent, maar kwam meer voor de gezelligheid en het eten. dan goed te bekappen.
soms kwam je op stal en had hij ineens je paarden bekapt. of je stond daar te wachten om 2 uur en dan kwam hij pas om 7 uur aanzetten.
- Brittlover
- Thessa Keizer
Wij hebben Onno Grund, ik heb er totaal drie gehad, de eerste was gewoon belachelijk duur, de tweede vond ik niets, moest je veelste snel alweer, maar Onno vind ik geweldig, komt altijd keurig de afspraken na, is erg correct naar de paarden toe, eerlijk ook naar ons toe en door hem staan onze paarden nu al twee jaar zonder ijzers
(Aike heeft nooit ijzers gehad maar Blaze wel).
Verder is Onno ook de smid van het nederlands endurance team, rijd zelf ook paard en is goed betaalbaar (niet geheel onbelangrijk
)
Onze paarden gaan iedere acht weken en dat gaat super.
Groetjes Thessa en Aike

Verder is Onno ook de smid van het nederlands endurance team, rijd zelf ook paard en is goed betaalbaar (niet geheel onbelangrijk

Onze paarden gaan iedere acht weken en dat gaat super.
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!