pessoa vraag
pessoa vraag
als ik de achterste touwtjes op maat heb gemaakt, zou je in princiepe met de voorkant kunnen spelen qua verstellen toch?
Maar nu is dit het probleem. Ik longeer karev laag, dus laatste ring aan de zijkant, en dan tussen de benen vast. Als we even bezig zijn, gaan de touwtjes en de schuifjes verschuiven, en zit niks meer op maat, en trekt de hele pessoa scheef. Ook zitten de schuifjes die tussen de benen zitten zegmaar na een aantal rondjes ook helemaal verschillend qua hoogte.
Hebben jullie dat nou ook?
Maar nu is dit het probleem. Ik longeer karev laag, dus laatste ring aan de zijkant, en dan tussen de benen vast. Als we even bezig zijn, gaan de touwtjes en de schuifjes verschuiven, en zit niks meer op maat, en trekt de hele pessoa scheef. Ook zitten de schuifjes die tussen de benen zitten zegmaar na een aantal rondjes ook helemaal verschillend qua hoogte.
Hebben jullie dat nou ook?
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Thessa Keizer
Inderdaad echt super irritant, ik maak dan ook naast die shuifjes een paar flinke knopen erin, dan blijft het wel aardig zitten, maar een echte oplossing hiervoor zou wel super zijn, snap niet wie dit zo bedacht heeft
Groetjes Thessa en Aike

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
- Cindy+Uniek
nou weet ik 100% zeker dat Karev niet 'erg 'scheef is, zal altijd wat zijn natuurlijk, maar niet zo dat het bontje ineens aan 1kant verdwenen is..yvette schreef:Dat kan volgens mij alleen als je paard erg scheef is...Ik heb er eerlijk gezegd nooit last van, maar denk voor dat een paard wat de boel zo scheef trekt de pessoa niet het juiste longeer-hulpmiddel is.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Thessa Keizer
Ik denk dat het ook niet zozeer te maken heeft met een paard wat scheef is, want dat is Aike ook niet.
Mijn vriendin heeft dezelfde als ik en zij heeft het ook dat die dingen verschuiven, heel raar, maar met een knoop erin blijft het wel zitten hoor.
Groetjes Thessa en Aike
Mijn vriendin heeft dezelfde als ik en zij heeft het ook dat die dingen verschuiven, heel raar, maar met een knoop erin blijft het wel zitten hoor.
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Ik was met mijn pessoa ook heel vaak aan het hanessen. Hij bleef meestal wel aardig zitten, maar om het paard echt fijn aan te voelen en netjes controle te hebben over de stelling vind ik een dubbele longe veel en veel fijner. Is wel wat lastiger om te doen vond ik in het begin, maar oefening baart kunst en Nisko deed het hier erg leuk op. Met de pessoa had ik namelijk, hoewel ik hem niet strak had het idee dat ze te veel op de kop ging lopen. Daarom maakte ik hem sowieso al nooit tussen de voorbenen vast. Had bij Nisko niet echt het gewenste resultaat. Ook niet als ik haar goed voorwaarts hield. Tot zover mijn longeerervaringen
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
ik snap de stalling niet DAN IS JE PAARD WS SCHEEF??
als ik longeer met de passoa moet je hem juist altijd iets naar binnen stellen (dus dan is ie niet scheef naar mi maar loopt ie met iets stelling)
??!!1
als ik longeer met de passoa moet je hem juist altijd iets naar binnen stellen (dus dan is ie niet scheef naar mi maar loopt ie met iets stelling)
??!!1
Yoehoew YOLIEN (V.RONNIE) BEVALLEN VAN ANTON= FLOW 11-05-2009 OM 23.50UUR
LUNA (V BRIGGEN) BEVALLEN VAN REINAR= FLAIRE 26-05-2009 OM 02:45UUR
LUNA (V BRIGGEN) BEVALLEN VAN REINAR= FLAIRE 26-05-2009 OM 02:45UUR