Ik doe ook alles in de wasmachine, anders krijg ik het nooit weer droog hier.Ik doe de gespen van de singel aan elkaar, washandje erom en post-elastiek erom, gaat altijd goed.
Mijn chabrakjes doe ik in een oude dekbedhoes. Ik heb zelden haar in de rubbers.
singel wassen
- nancy imka
Nou mn moeder heeft net een dure wasmachine gekocht en vind Imka zoiezo vies. Ze stinkt en al die haren en dat allemaal in dr wasmachine. Ze moet ook altijd die machine nog een keertje naspoelen zegt ze... Haha ze vinden het hier thuis dus erg viesUhm, wat is het probleem met de wasmachines dan?
Ik heb met mijn vorige (Indesit, dus goedkoop merk) 10 jaar gedaan (uiteindelijk was alleen de draaiknop stuk) en daar zijn altijd dekjes, dekens, halsters, singels en dergelijke in gewassen.
De haren zitten bij de rubberen ring, dus die moet je steeds even schoonmaken, maar beetje flauwekul dat die spullen niet in een wasmachine kunnen/mogen.

- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Bij een dure wasmachine kan ik met dat heel goed voorstellen, wij hebben ook een dure wasmachine, mijn vriend vind het dan ook niks dat ik daar mn paardenspullen in was, ik doe het wel hoor, gespen doe ik een washand rond met en met een elastiek vast, dekjes borstel ik met de harde bezem buiten eerst goed af zodat het ergste haar eraf is en dan gaan ze in de wasmachine, moet inderdaad wel een keer naspoelen anders zit mn gewone was de volgende wasbeurt onder de haren en daar ben ik zelf ook niet blij mee.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013