kramp
kramp
vandaag moest ik voor de derde keer achter elkaar stoppen met rijden vanwege kramp in mijn boven benen.
ik heb altijd snel kramp(ook tijdens autorijden ,veters strikken ,in en uit de auto stappen enz)
ik gebruik hier al magnesium/calsium tabletten voor, wat voorheen altijd heel goed hielp maar nu dus schijnbaar niet.
ik baal er echt heel erg van en het doet ook echt veel pijn,de dagen erna voelt hat aan of het helemaal beurs is.
wie heeft hier ervaring mee of heeft nog tips wat ik er tegen kan doen!
als dit zo door gaat moet ik het anders maar eens aan de huisarts vragen maar misschien hebben jullie tips??
ik heb altijd snel kramp(ook tijdens autorijden ,veters strikken ,in en uit de auto stappen enz)
ik gebruik hier al magnesium/calsium tabletten voor, wat voorheen altijd heel goed hielp maar nu dus schijnbaar niet.
ik baal er echt heel erg van en het doet ook echt veel pijn,de dagen erna voelt hat aan of het helemaal beurs is.
wie heeft hier ervaring mee of heeft nog tips wat ik er tegen kan doen!
als dit zo door gaat moet ik het anders maar eens aan de huisarts vragen maar misschien hebben jullie tips??
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Bezoekje aan huisarts is misschien niet verkeerd om even zeker te weten of er niet iets raars aan de hand is. Verder denk ik bij kramp aan een verkeerde houding/ verkeerd gebruik van je spieren (heb ook veel kramp gehad
in schouder) en dan kan een fysio of ceasartherapeut je misschien verder helpen? Zou je misschien eens kunnen voorleggen aan je arts?

eieren eten is hier geen probleem, de kippen leggen er 12 per dag.Orion1996 schreef:Eieren of niet, ik zou voor de dokter gaan. Zeker omdat je er al medicijnen voor slikt.
Heb je vocht in je benen of verandering van kleur/dikte in je aders wat je kan zien onder je huid?
ik heb er de laatste 3 dagen 8 op

ik zie geen vocht of opgezette aderen in mijn benen, heb ook niet alleen kramp in mijn benen maar ook vaak in mijn borstspieren(of hoe het ook mag heten,net onder mijn borsten waar je ribben bij elkaar komen)
vanmorgen met het uit bed stappen schoot het in mijn kuiten en als ik me 'snachts omdraai in bed schiet het vaak in mijn bovenbenen.
ik ga dit weekend op vakantie en ga daarna maar eens een bezoekje aan mijn huisarts brengen.(ik heb sinds een jaar een nieuwe huisarts en ik heb haar nog nooit gezien

Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
- Anne&Wendie
- Contacteer: