Daar ben ik weer.
Zelf heb ik alleen maar ervaring met Mike van Dijk en die ervaring is erg goed!
Ik heb even de verschillende sites van de verschillende bekappers bekeken. Er zit behoorlijk veel verschil in benadering en visie per bekapper.
Ik denk dat iedereen gewoon moet doen wat goed voor hem/haar en zijn/haar paard is.
Nogmaals, mensen die naar beekbergen gaan of in de buurt van Bennekom zijn van harte welkom om Zirsta's hoeven te komen bekijken.
natuurlijk bekappen
- margalorenz
Ik vind het ook moeilijk om een goede smid te vinden. Morris is te kort gekapt en het is in maart-april heel droog geweest waardoor hij nu al 8 weken 'stil' staat. Ik zoek dus een oplossing en een fijne smid, maar weet het ook nog niet....
Ga nu hoefschoenen proberen, maar iemand die goed bekapt en er verstand van heeft is bij mij welkom, NB of niet! Ik woon in de buurt van Bennekom, dus wie weet....
Weet er iemand een GOEDE smid in de buurt van Wageningen, dan graag een tip! PB maar aub!
Ga nu hoefschoenen proberen, maar iemand die goed bekapt en er verstand van heeft is bij mij welkom, NB of niet! Ik woon in de buurt van Bennekom, dus wie weet....
Weet er iemand een GOEDE smid in de buurt van Wageningen, dan graag een tip! PB maar aub!
Morris, mijn superfjord!
Ik ben echt nog nooit zo blij geweest met een smid als met de smid die ik nu heb. Hij heet Theo de Wit en komt uit Ederveen dus dat is niet zo ver van Wageningen. Hij is rustig tegen de paarden, weet waar hij het over heeft en wat hij doet en neemt ook echt de tijd voor je paard. Wij hadden altijd Henk van de Vendel uit Renswoude en dat is ook een prima smid maar die wilde Cratos niet doen vandaar dat wij bij Theo terecht zijn gekomen (op aanraden van Henk) en dat is een hele goede zet geweest. Als je een nr wilt hebben Suus pb me dan maar even.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- nancy imka
Oh, mijn hoefsmid zeiden dat ze zo werkte met die plastic dingenViv schreef:Je bedoelt de easywalkers Nance. Hier wordt de hoef niet aangepast aan het ijzer maar weldegelijk andersom.
Ook Hippoflex worden aangepast aan de hoef deze bevielen mij heel erg goed. Als ik dan toch weer aan de ijzers zou moeten...