Voor de keuring in het land??
Voor de keuring in het land??
Ik weet dus dat als ik Jeskim de avond voor de keuring binnen zet ze in staat is haar voorpluk , manen en staart eraf te schuren.. Niet omdat ze zo'n jeuk heeft, maar zodra ik de paarden binnen zet wordt er altijd wel wat gejeukd.. Laat ik dat nu zo zonde vinden de dag voor de keuring..
Zal ik Jeskim dat gewoon in een schoon stukje wei zetten?? Zijn ze dan een beetje schoon te houden?? Dan maar hopen dat het een beetje droog blijft...
Wie heeft er geen stal o.i.d. en laat zijn paard voor de keuring buiten??
Zal ik Jeskim dat gewoon in een schoon stukje wei zetten?? Zijn ze dan een beetje schoon te houden?? Dan maar hopen dat het een beetje droog blijft...
Wie heeft er geen stal o.i.d. en laat zijn paard voor de keuring buiten??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Viv schreef:Waarom niet, ik spreek uit ervaring dat op stal ook geen garantie is voor een schoon paard hahahaaa.

Ik zou haar lekker buiten laten, een vlek kun je er gewoon nog een keer afwassen maar die haren komen niet meer terug!
bij mij blijven ze in elk geval schoner op de wei dan op stal, tenzij het veel geregend heeft dan gaan ze in de prut liggen. en natte prut is net zo erg als een mestvlek.
het liefst laat is ze dan ook bij droog weer lekker buiten met een dekentje dat ze in elk geval voor een groot deel schoonblijven als ze gaan rollen.
het wegschuren van de pluk zou ik in elk geval zonde vinden.
het liefst laat is ze dan ook bij droog weer lekker buiten met een dekentje dat ze in elk geval voor een groot deel schoonblijven als ze gaan rollen.
het wegschuren van de pluk zou ik in elk geval zonde vinden.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Die van ons staan ook altijd buiten.
Als we ze op stal zetten dan zitten ze de volgende dag onder de mestvlekken
Hoewel buiten staan ook geen garantie geeft op een schoon paard. Ik weet nog wel toen we met Binky naar de keuring moesten, toen hadden we 's avonds laat nog alle drollen van het land gehaald en 's ochtends vroeg zag hij helemaal groen van de poep.. jawel, hij moest zonodig in een warme drol gaan liggen
Als we ze op stal zetten dan zitten ze de volgende dag onder de mestvlekken

Hoewel buiten staan ook geen garantie geeft op een schoon paard. Ik weet nog wel toen we met Binky naar de keuring moesten, toen hadden we 's avonds laat nog alle drollen van het land gehaald en 's ochtends vroeg zag hij helemaal groen van de poep.. jawel, hij moest zonodig in een warme drol gaan liggen

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Gewoon buiten laten staan voor de keuring. Mocht het idd gaan regenen een ongevoerde regendeken op en net voor de trailer de sokken afspuiten of desnoods op de keuring zelf doen. En gooi de staart over de stang heen in de trailer zodat ze daar tijdens de reis niet aan kan schuren.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Dan zet ik wel even een apart stukje af denk ik, want als Eachann er weer aan gaat lopen sleuren..
Eigenlijk heeft Jeskim geen deken.. Alleen een Zweetdeken, maar laat haar wel bloot..
Ik was ze altijd de avond van te voren en dan de ochtend de nieuwe vlekken eraf met antipisvlekspray, maar dat zal met zand ook wel werken..
Bedankt voor de reacties en tips, super!!
Eigenlijk heeft Jeskim geen deken.. Alleen een Zweetdeken, maar laat haar wel bloot..
Ik was ze altijd de avond van te voren en dan de ochtend de nieuwe vlekken eraf met antipisvlekspray, maar dat zal met zand ook wel werken..
Bedankt voor de reacties en tips, super!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Cindy+Uniek