sportfjorddiploma's
sportfjorddiploma's
Ik zou graag een keertje mee willen doen aan de fjord sport of een keuring.
Alleen heeft de vorige eigenaresse al vanalles gedaan.
Dit stond op internet bij predikaten:
B-Cert.zadelproef
LL-dr.en B-spr. NPC.
In het paspoort staat dat hij Sterruin is, maar dat staat dan weer niet op internet.
Waar kan ik dan nog aan meedoen?
Alleen heeft de vorige eigenaresse al vanalles gedaan.
Dit stond op internet bij predikaten:
B-Cert.zadelproef
LL-dr.en B-spr. NPC.
In het paspoort staat dat hij Sterruin is, maar dat staat dan weer niet op internet.
Waar kan ik dan nog aan meedoen?
Een keuring kan je voor het plezier nog altijd aan mee doen. Je behaald alleen met een sterruin geen punten meer je wordt alleen in de rubriek geplaatst en je hebt kans op een ruinenkampioenschap.
Daarnaast zou je nog voor een men of trekproef kunnen gaan en deze met een A of AA proberen te behalen. Dan is je ruin ook prestatie.
Je zou voor het mooie lijstje als je onder het zadel echt nog wat wil proberen ook kunnen zeggen ik ga die zadelproef nog proberen omhoog te halen naar een A of AA.
(dit is voor zijn predicaten alleen niet persee meer nodig, staat alleen mooi in het lijstje)
Daarnaast zou je nog voor een men of trekproef kunnen gaan en deze met een A of AA proberen te behalen. Dan is je ruin ook prestatie.
Je zou voor het mooie lijstje als je onder het zadel echt nog wat wil proberen ook kunnen zeggen ik ga die zadelproef nog proberen omhoog te halen naar een A of AA.
(dit is voor zijn predicaten alleen niet persee meer nodig, staat alleen mooi in het lijstje)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- Cindy+Uniek
je mag idd net als wat mir zegt gewoon net zo vaak hetzelfde proefje rijden als je wilt!!! al heeft ie Z gelopen, mag je alsnog gewoon B proefjes rijden.... zelfde geld voor springen...
en volgens mij als je de zadelproef over zou doen en je zou lager halen, blijft volgens mij dit resultaat gewoon staan.... dus in principe kan je alles doen waar je zin in hebt
en volgens mij als je de zadelproef over zou doen en je zou lager halen, blijft volgens mij dit resultaat gewoon staan.... dus in principe kan je alles doen waar je zin in hebt

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥