Zoals jullie wel weten heb ik Imka nu sinds een jaartje voor de kar lopen (ze kon dit al wel hoor ik deed het alleen nooit)
Ik ben gaan mennen uit "nood" zeg maar omdat het rijden gewoon niet lekker meer ging. En nog steeds heb ik niet echt zin of drang om erop te gaan zitten. Misschien ook omdat ik het gewoon weer eens moet doen en dan langzaam opbouwen ofzo...
Maar met dat mennen heb ik het wel helemaal naar mn zin. Het gaat steeds beter! Ik heb niet echt momenten meer dat ik het eng vind dus dat gaat natuurlijk ook steeds beter!
Nou had ik van de week foto's van mijn hond op het karretje bij pp neergezet. Er zit daar een poedel bij maar ik heb zeg maar nog een engelsebulldog. Ze gaan allebij graag mee op de kar (wie wil dat nou niet rond touren en niet moe worden onder de bullen

Nou ben ik zelf niet een van de lichtste en mn honden wegen samen ook al snel net zo veel als een persoon. Daar is mijn karretje niet op gemaakt en mijn bandjes al helemaal niet

Maar.... Wat is nou het verschil in rijden met een 2 of 4 wieler. Ik heb verder geen ervaring met mennen.
Imka loopt als ze stil moet staan nog wel eens paniekerig achteruit en dan kan hij natuurlijk scharen. Maar waar rijden jullie nou liever mee?
En is het echt zo dat een vier wieler beter voor je paard zou zijn of zou dat niet zo heel veel moeten uitmaken omdat je toch in evenwicht hoort te hangen (mits hij goed hangt natuurlijk)
Brand los want heb er geen ervaring mee...