Nou zoals jullie gezien hebben aan de foto's en mijn eerder geplaatste topics zijn we twee weken geleden verhuist met de paarden de "weide" wereld in zoals Deedee dat zo leuk zei. Nou hebben wij het verschrikkelijk naar ons zin. Maar er zijn toch ook wel een paar min punten. Niet dat wij er nu over vallen ofzo maar het is wel zo dat wij daar alvast een oplossing voor willen zoeken zodat het geen probleem gaat worden de winter.
Wij zitten in Zuidholland, en ja dat is nou eenmaal geen zandgrond. En eenmaal nat word het een grote bende. Het is de bedoeling om de paarden zolang mogenlijk in het land te hebben staan. Maar mocht het nou zo nat worden dat dat niet kan kunnen we hoe het er nu uit ziet nergens kwijt. Wij hebben het idee om het rond het stalletje te gaan verharden. Dat stuk is dan ongeveer 100vierkante meter voor het stalletje is al 9 vierkante meter gedaan maar dat word erg krap met een trekpaard en een fjord samen

Nou hebben we twee opties verzonnen, of we willen het afgraven en er gebroken puin opgooien. Hier stonden ze op de eerste stal ook op en dat ging prima dit word heel hard op een gegeven moment. Of we willen het gaan bestraten.
Nou is het zo dat ik 100% afgekeurd ben en dus geen hele hoge kosten kan gaan maken. Dus tegels kopen gaat hem niet worden. Wel kan ik gaan zoeken om overal wat tegels weg te gaan kapen want er zijn er genoeg die er gratis vanaf willen ze helpen zelfs met inladen als ze er maar vanaf zijn. Maar dan is het probleem weer, met mijn reuma handjes beentjes en de rest van mijn lichaam kan ik geen 100vierkante meter bestraten. Het afgraven is geen probleem dat word kosteloos voor ons gedaan maar ik geloof dat het neerleggen een groter probleem is
Hoe hebben jullie dit opgelost en wat waren de kosten?
De boer die ons wil gaan helpen heeft gebeld voor gebroken puin en hij wilde twee vrachten laten komen en dat was ongeveer 400 euro, en dat vonden wij erg veel....