Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
Bernice
Bericht
door Bernice » za 24 mei 2008, 09:02
Ik wil Wupke graag beleren voor de kar. Dat lijkt me namelijk echt iets voor Wup! Ze heeft al weleens het tuig omgehad en heb daarmee wat gestuurd door de bak enzo. Dat pikte ze snel op en ze vond het helemaal leuk
Maar nu wil ik der eigenlijk gewoon laten beleren door iemand die er echt verstand van heeft, dat lijkt me wel verstandig aangezien ik der helemaal niks van weet en straks verpest ik het helemaal
Dus wie weet voor mij iemand die dat kan? En hoelang duurt het ongeveer? Dat scheelt per paard maarja zo ongeveer laten we zeggen. En wat zijn de kosten ongeveer?

-
Hedwig
Bericht
door Hedwig » za 24 mei 2008, 09:11
Yinka wordt nu ook door iemand beleerd. Een menner die regelmatige ook wat wint.
Hij zei dat hij 4 weken ongeveer nodig had. Inmiddels staat Yinka twee weken daar. Ik weet niet of ze al voor de kar gelopen heeft. In het begin was ze wel eigenwijs.
De kosten weet ik niet. Het gaat allemaal via mijn ouders.
Yinka ( Blinken x Arin)

-
Orion1996
Bericht
door Orion1996 » za 24 mei 2008, 09:18
Ik breng de mijne als ze daar klaar voor is het liefst naar Bart vd Berg als die plek en tijd heeft. Super kerel, vertrouw daar mn paardje wel aan toe.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar)
JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
-
nina1993
Bericht
door nina1993 » za 24 mei 2008, 09:34
Dan zou ik ook Bart zeggen. Die heeft zoveel kennis van zaken, daar vertrouw ik mijn paarden ook wel aan toe.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
-
DeeDee
- Moderator
Bericht
door DeeDee » za 24 mei 2008, 10:12
Ik zou in ieder geval niet met die kleppen zo gaan mennen. En inderdaad Bart is een aanrader als ik dat hier allemaal zo lees.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull

<-speciale editie van mijn onderschrift

-
Bernice
Bericht
door Bernice » za 24 mei 2008, 10:33
DeeDee schreef:Ik zou in ieder geval niet met die kleppen zo gaan mennen. En inderdaad Bart is een aanrader als ik dat hier allemaal zo lees.
Dit is ook echt een hele oude foto van 1,5/ 2 jaar geleden. Ging meer ff om het idee van het onderwerp

-
Esther
Bericht
door Esther » za 24 mei 2008, 12:17
Op het moment is het erg druk, dus beleren van paarden staat op een heel laag pitje.. Maar als je nog wat geduld hebt zou ik eens contact opnemen met Bart. Bart heeft zowel Jeskim als Tea in het tuig gezet en is goed bevallen.. Ik was er ook elke keer bij..
Als je door de drukte nog een poosje moet wachten zou ik lekker het tuig af en toe om doen en erachter lopen, zoals je nu al doet.. Dan gaat het beleren ook sneller en het werkt fijn..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Charret
Bericht
door Charret » za 24 mei 2008, 18:23
Ik heb Alies naar Bart van den Berg gebracht. Helemaal top! Ze worden daar goed beleerd, goed verzorgd. Goed contact en een prima prijs

Liefde is..Alies Dragan Jouke
-
Hilde
Bericht
door Hilde » di 27 mei 2008, 08:05
Ik zou er graag aan toe willen voegen dat als je zelf geen ervaring heb,je echt op zou ''moeten'' gaan voor je koetsiersbewijs!
En als hij eenmaal beleerd is,samen 1 x in de week menles blijft krijgen (bv. periode van halfjaar)
Anders zal alles wat hij geleerd heeft,zich gegarandeerd op een bepaald moment tegen je keren als je zelf onervaren bent!
Prijzen en tijd voor 't beleren ligt erg aan waar je hem brengt en aan de leergierigheid van je paard.
Heel veel succes en alvast veel menplezier!
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
-
yvette
Bericht
door yvette » di 27 mei 2008, 10:07
Hedwig schreef:Yinka wordt nu ook door iemand beleerd. Een menner die regelmatige ook wat wint.
Dat zegt natuurlijk niets over zijn kwaliteiten als beleerder
Arie Timmer is ook goed. Albert Wezeman (van de Cruquiushoeve) doet het volgens mij ook.
Zou wel iemand erbij halen die weet waar hij mee bezig is, want je wil wel dat je paard het in een keer goed aanleert.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
Esther
Bericht
door Esther » di 27 mei 2008, 10:24
Hilde schreef:Ik zou er graag aan toe willen voegen dat als je zelf geen ervaring heb,je echt op zou ''moeten'' gaan voor je koetsiersbewijs!
En als hij eenmaal beleerd is,samen 1 x in de week menles blijft krijgen (bv. periode van halfjaar)
Anders zal alles wat hij geleerd heeft,zich gegarandeerd op een bepaald moment tegen je keren als je zelf onervaren bent!
Prijzen en tijd voor 't beleren ligt erg aan waar je hem brengt en aan de leergierigheid van je paard.
Heel veel succes en alvast veel menplezier!
Daar sluit ik me helemaal bij aan..
Mennen is nog niet zo eenvoudig als het lijkt en zeker niet met een jong onervaren paard.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'