Overbezorgd??
Overbezorgd??
Mijn vader zei dat Jeskim en Elvis vannacht wel buiten konden blijven.. Er zijn genoeg veulentjes die buiten geboren worden en daar blijven, maar het is mijn kleine mannetje!!
Waarschijnlijk doe ik ze toch binnen omdat ik Elvis wat meer in handen wil hebben, Jeskim begint het wat meer toe te laten, maar is het stom dat ik het zo zielig vind??
Waarschijnlijk doe ik ze toch binnen omdat ik Elvis wat meer in handen wil hebben, Jeskim begint het wat meer toe te laten, maar is het stom dat ik het zo zielig vind??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Een klein beetje overbezorgd ben je wel.
De veulens best buiten blijven.
De temperatuur gaat niet naar het vriespunt en ze hebben niet voor niets een teddyvachtje.
Bij ons lopen ze ook gewoon 's nachts buiten.
Je moet ze alleen niet in een open veld gooien waar ze geen beschutting hebben.
Maar ik begrijp je wel hoor.
De veulens best buiten blijven.
De temperatuur gaat niet naar het vriespunt en ze hebben niet voor niets een teddyvachtje.
Bij ons lopen ze ook gewoon 's nachts buiten.
Je moet ze alleen niet in een open veld gooien waar ze geen beschutting hebben.
Maar ik begrijp je wel hoor.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Cindy+Uniek
ik heb uniek en dj de eerste week 's nachts binnen gehouden.... overdag wel buiten....
daarna gewoon 24/7 en in juli was die hevige regenval dat het hele weiland blank stond, tricolor moest een dekentje op die stond te rillen en uniek en dj hadden nergens last van
dus komt wel weer goed!
daarna gewoon 24/7 en in juli was die hevige regenval dat het hele weiland blank stond, tricolor moest een dekentje op die stond te rillen en uniek en dj hadden nergens last van

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Brittlover
- nobbygaard
Je eigen gevoel volgen. Wat je zelf het prettigste vind moet je gewoon doen. Ik had Crystal ook de eerste 2 weken 's nachts met Nobby binnen gezet, terwijl de andere veulens wel op dezelfde stal 's nachts buiten bleven staan. Ik kreeg daar veel kritiek op, maar het ik voelde me er zelf prettiger bij en ben blij dat ik naar mijn gevoel gehandeld heb.
- marjanschut