hengstig en vies
hengstig en vies
Karev is/was van de week hengstig. Geen probleem, dat heb je met een merrie. Maar nou had ik net haar benen gewassen, omdat die wel errug vies waren, zag ik dat er onder haar vagina een gele streep zat, van pies denk ik?? en in het spleetje van de vagina(hoe leg je nou zoiets uit...) zat ook van dat gele spul. Het leek zo wel een beetje op opgedroogde gele poep dat een veulentje heeft na/tijdens de hengstigheid van een merrie.
Is dit iets wat ik schoon moet maken, of gaat dit vanzelf weg? Ik had tijdens het benen wassen wel een beetje geprobeerd om het er af te halen, maar een koude straal water op je doos is volgens Kaatje niet geweldig...
Is dit iets wat ik schoon moet maken, of gaat dit vanzelf weg? Ik had tijdens het benen wassen wel een beetje geprobeerd om het er af te halen, maar een koude straal water op je doos is volgens Kaatje niet geweldig...
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
- Cindy+Uniek
nou wel verrek ik sta gisteravond uniek te poetsen en til iedere dag haar staart op om langs haar billen te poetsen en ik zie ook net onder haar vulva/vagina een beetje wit-achti spul....
ik riep gelijk dat ze een schimmelkut had
hahahaha nee maar ik dacht ook gelijk zal wel van hengstigheid ofzo komen!?! alleen laat uniek dat verder nooit merken.......
ik riep gelijk dat ze een schimmelkut had

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Senna&Cajra
Je paard is gewoon hengstig en dan is het heel normaal dat ze afscheiding heeft.
Bij de een is dat wittig en bij de ander gelig.
Na de hengstigheid een keertje schoonmaken en je bent er weer drie weken vanaf.
Het kan ook heel weeig ruiken.
Bij de een is dat wittig en bij de ander gelig.
Na de hengstigheid een keertje schoonmaken en je bent er weer drie weken vanaf.
Het kan ook heel weeig ruiken.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.