Camera in de stal

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Ivonne

Camera in de stal

Bericht door Ivonne » di 15 apr 2008, 20:10

Na Suzannes vraag over een camera in de trailer, stel ik nu een vraag over een camera in de stal. Wie heeft er één?
Ik wil sowieso graag een camera bij de stallen, maar als alles lukt krijgt Marga volgend jaar een veulen, en dan wil ik het sowieso. Ik zou nu wel heel graag willen zien wat Diëgo allemaal doet 's avonds.
Mijn vraag is: welk merk hebben jullie en hoe bevalt hij? Hoever kan die camera vanaf je huis? Is het kleur? En (het zal wel een domme vraag zijn :o? ) zit er eigenlijk geluid bij zo'n ding? Dan weet ik niet of ik er wel één wil, Diëgo laat altijd zoveel harde scheten, dan doen we geen oog dicht :D
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
yvette

Bericht door yvette » di 15 apr 2008, 20:11

Denk niet dat er geluid opzit, maar als het er wel opzit, zal er toch ook wel een stille stand zijn :j
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Lolly

Bericht door Lolly » wo 16 apr 2008, 06:36

Ik heb een camera in de stal als er een paard op springen staat het is een draadloze die op infrarood werkt.
Heb hem ooit bij de Conrad gekocht maar bij een goede bouwmarkt hebben ze die dingen ook.
Het scherm staat dan op mijn nachtkastje en er zit geluid op maar dat draai ik uit, alleen als ik zeker weet dat de merrie zover is dan draai ik het geluidsknopje een beetje meer op volume, zo kan ik alles horen wat er gebeurd in de stal.
Hij is trouwens zwart wit en heeft een bereik van 100 meter geloof ik maar dat weet ik niet zeker.
Ik zou een draadloze nemen met veel bereik dan zit je altijd goed.
Agilitydogs get over it

cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Ivonne

Bericht door Ivonne » wo 16 apr 2008, 07:23

Lolly schreef:Ik heb een camera in de stal als er een paard op springen staat het is een draadloze die op infrarood werkt.
Heb hem ooit bij de Conrad gekocht maar bij een goede bouwmarkt hebben ze die dingen ook.
Het scherm staat dan op mijn nachtkastje en er zit geluid op maar dat draai ik uit, alleen als ik zeker weet dat de merrie zover is dan draai ik het geluidsknopje een beetje meer op volume, zo kan ik alles horen wat er gebeurd in de stal.
Hij is trouwens zwart wit en heeft een bereik van 100 meter geloof ik maar dat weet ik niet zeker.
Ik zou een draadloze nemen met veel bereik dan zit je altijd goed.
ja, zoiets bedoel ik eigenlijk. In wat voor prijsklasse zit zo'n ding? Zwart wit is niet erg, als hij maar duidelijk is. De stallen zijn zo'n 30 meter van huis, dus dat gaat wel lukken.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Plaats reactie