Wat moet ik doen?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
brendaatjuh

Wat moet ik doen?

Bericht door brendaatjuh » ma 31 mar 2008, 15:33

Aangezien ik na verschillende redenen het niet meer naar mijn zin heb op de huidige stal, ben ik aan het rondkijken, of ik Dean niet in de opfok kan doen. Vandaag al heel weer wat gebeurt in 15 minuten tijd. IK had Dean in zijn eigen paddock gedaan omdat iemand anders de bak al bezet had met 2 andere ruinen. De paddock van Dean ligt naast de bak, dus ze beginnen met z'n 3en te snuffelen waardoor er 1 ruin helemaal heet en opgefokt was, Dean schrok daar van en ging steigeren en kwam op het lint van de bak terecht. Hele lint was slap geworden, Dean rent van schrik zijn stal in, maar voor de stal maakt hij een vette uitglijder met het gevolg dat hij tegen de rand van de stalpost aankwam. gelukkig heeft hij :(:) niks, maar ik was behoorlijk geschrokken en was erg pissig, de meiden die erbij stonden die hoorde ik stiekem met elkaar praten over mij, dus waardoor ik boos werd en riep als ze wat te zeggen hadden het recht in mijn gezicht moeten doen. Ik heb Dean in stal gezet en ben weggegaan. Wat hierboven staat is vandaag gebeurt maar er zijn de afgelopen weken heel wat gebeurt, dus dit is niet het enige

Nou wilde ik weten wat ik het beste kan doen, ik wil Dean eigenlijk elke dag wel zien, maar als het steeds zo gaat op stal, zakt bij mij de moed in de schoenen.

Ik kan wel blijven daar op stal, maar dan blijven toch die irritaties oplopen, omdat ik me dooderg aan bepaalde mensen die ik al probeer te ontlopen.

nou heb ik iets gevonden wat mij wel goed toe lijkt en het is een half uur rijden vanaf waar ik woon.

http://link.marktplaats.nl/158127804

wat vinden jullie en wat zijn jullie suggesties? mijn vriend is er niet helemaal mee eens, ook al zegt hij dat Dean van mij is. Zit echt met mijn handen in het haar!
yvette

Bericht door yvette » ma 31 mar 2008, 15:37

Oh, dat klinkt niet goed.
Gewoon op zoek gaan naar een lekker opfokadres met onbeperkte weidegang. En niet alleen afgaan op advertenties, ook gewoon gaan kijken.
Het is al weer bijna april, dus nog een paar weken droog en er is land in overvloed.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Charret

Bericht door Charret » ma 31 mar 2008, 15:40

Inderdaad zoek een mooie opfok. En ga bij deze stal langs om te kijken hoe het er echt aan toe gaat. Gewoon een zoete inval.
Zelf kun je ook een advertentie plaatsen op Markplaats en Bokt natuurlijk. Misschien dat je daar reacties krijgt.
Ik zou zeker naar een ander plekje gaan want dit vreet aan je en dat zal Dean zeker voelen.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
nientje_pjotr
Contacteer:

Bericht door nientje_pjotr » ma 31 mar 2008, 15:49

Dat klinkt niet fijn op je oude adres,ik zou als ik jouw was fijn gaan rondkijken naar een opfok adres in de buurt.
GerritAfbeeldingCindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl

"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je
;(
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » ma 31 mar 2008, 16:26

je kan ook gewoon rond kijken in de buurt....
dj staat nu bij een ruintje van 6 (maar gedraagt zich als jaarling :+ ) en 2 shetlanders
voor 50,- per maand! (exclusief verder, maar wel het hele jaar door op het land met schuilstal!)
dus is ook geen opfok, maar wel mooi/goedkoop plekje in de buurt bij mij!

succes!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
colunder

Bericht door colunder » ma 31 mar 2008, 16:29

als je het op je huidige adres niet naar je zin hebt zou ik zeker naar iets anders uitkijken.
het is wel de bedoeling dat je met plezier naar je paardje gaat en niet met tegezin omdat je je niet prettig voelt op die stal.
ga gewoon eens rustig rondkijken in de omgeving, desnoods aan bellen waar veel paarden zijn en vragen of er plek is of dat ze iets weten.
ik zou zeker niet blijven waar je nu bent!!
succes met je beslissing!!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Brittlover

Bericht door Brittlover » ma 31 mar 2008, 16:35

hey
wat vervelend, ik zal mijn oren open houden.
hier in de buurt is vast wel wat en anders net over de grens bij duitsland.
deze stal ziet er goed uit alleen heb je nu zo weinig aan een mooie binnenbak en je betaald er wel voor.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » ma 31 mar 2008, 18:23

ik heb je er helemaal niet over gehoord zaterdag?!

ik zou, zoals ik ook al een beetje aangaf, hem in de opfok gooien. Je kan er snel genoeg heen gaan, en dean wordt er alleen maar lekker paard van. zoals het hoort, opgevoed onder elkaar. Als ie 3 is kun je lekker met hem aan de slag gaan.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
brendaatjuh

Bericht door brendaatjuh » ma 31 mar 2008, 18:25

Tamara schreef:ik heb je er helemaal niet over gehoord zaterdag?!
dat kon niet als je snapt wat ik bedoel :)*

ik denk zelf ook dat het de beste keuze is om hem naar een opfok te brengen, kan hij met leeftijdsgenootjes spelen enz.

nu eerst nog een goed adres vinden ervoor.
Viv

Bericht door Viv » di 01 apr 2008, 06:09

Je vriend heeft makkelijk praten die staat er verder vanaf. Idd gewoon ff rondkijken naar wat anders. Opfok hoeft niet eens, een stal met voldoende land is ook prima. Dan staat hij ook met andere leeftijden en dat gaat er toch net ff anders aan toe.
En ach denk maar zo: het zegt meer over die meiden dan over jou.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Kimmes
Contacteer:

Bericht door Kimmes » di 01 apr 2008, 07:41

Ik zou idd op zoek daan naar iets anders. Dit wordt ergernis op ergernis.
Die stal van MP ziet er niet verkeerd uit. Ik zie alleen niets staan over naar buiten gaan in de winter :n
Zet anders zelf een advertentie. Opfok of weidevriendje gezocht oid.
Succes :(:)
Plaats reactie