Ja, ik heb hem al bijna 2 weken in gebruik en hij bevalt erg goed, in gebruik dan..
Alinde heeft hem nu om, hij blijft mooi zitten. De melder zit in een zakje onder het hoofd. Ze kan nog gewoon uit de ruif eten, al heeft het zakje wel wat gebruikssporen.
Op een plankje in de stal staat een ander kastje, die stuurt het signaal door naar de pieper..
Pieper ligt in huis en 's nachts naast mijn bed. Overdag heb ik hem niet om, dan heb ik het zicht er wel op.
Ik heb nu twee keer vals alarm gehad een keer tijden een tukje en een keer tijdens het reiken naar een baal hooi buiten de box.. Dus niet buitensporig, al zal dat aan de merrie liggen, als die graag plat slaapt heb je wel een probleempje..
Wat wel grappig is.. Ik heb voor het systeem gekozen dat geen stemmen heeft gekregen in de poll..
Ik heb de halstermelder en dus naar een pieper en geen GSM. Dist bevalt mij prima. Eventueel kun je er een kastje bij kopen dan gaat hij naar een GSM. Dan moet je wel een telefoonkabel in je schuur hebben..
Ik denk probeer eerst dit, werkt dat voor mij niet dan kan ik dat kastje altijd nog op het huidige systeem aansluiten..
Uitsteeksels heb ik wel tot een minimum beperkt in mijn stallen.. Sowieso al.. Is wel gevaarlijk met een halster om..
Is ook niet verwijderen o.i.d. Als dat kan kan ik hem wel aanraden.. Ik neem aan dat hij af gaat als het echt zo ver is, anders raad ik hem uiteraard niet meer aan, hihi..
Ik heb trouwens wel bontjes gekocht voor om de neusband van het halster, anders krijg je van die schuurplekjes.. Van merinowol.. Doe er misschien ook nog een achter de oren langs.. Ik heb losse stukjes, want een halster met bontvoering moet ik anders in twee maten hebben, Tea heb dikke kop..
Tot nu bevalt hij echt goed..
Birth alarm.
Laat je even weten hoe het is gegaan als Alinde is bevallen? Wanneer is ze uitgerekend? Ben erg benieuwd!
Die uitsteeksels daar weghalen is haast een onbegonnen zaak....Het is een oude boerderij uit 1722 en de originele gebinten zitten er nog in, tis gewoon een oude boel.
Op zich lijkt me naar je gsm makkelijker, als je dan even wegmoet, boodschapje doen ofzo..... Laat me weten hoe hij je bevalt als alles achter de rug is. Is deze nou duurder of goedkoper als de singel? Of maakt dat niet veel uit?
Die uitsteeksels daar weghalen is haast een onbegonnen zaak....Het is een oude boerderij uit 1722 en de originele gebinten zitten er nog in, tis gewoon een oude boel.
Op zich lijkt me naar je gsm makkelijker, als je dan even wegmoet, boodschapje doen ofzo..... Laat me weten hoe hij je bevalt als alles achter de rug is. Is deze nou duurder of goedkoper als de singel? Of maakt dat niet veel uit?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Volgens mij is hij goedkoper dan de singel..
De prijzen staan ook op de website: www.veulenalarm.nl
Alinde was vorige week dinsdag uitgerekend, hihi..
De prijzen staan ook op de website: www.veulenalarm.nl
Alinde was vorige week dinsdag uitgerekend, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'