gala

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
ujord

gala

Bericht door ujord » do 06 mar 2008, 15:21

heey allemaal

grr wordt er helemaal kriebelig van,, dus typ het maar even van me af..kben zo aan het twijfelen... 6 juni is dus t eindgala na mn examens
en had zoon gave ideeen maar weet t nu even niet meer

ik wilde heel graag op ujord gaan& mijn vriend dan op n ander paard maja waar haal ik een 2e fjord vandaan die niet bang is van veel mensen, n hoop tierelantijntjes en als er geklapt wordt ook nog eens stil blijft staan... plus dat mijn vriend daar dan opmoet en hij is zover dat ie kan sturen en stoppen maar t paard moet dus ook nog niet te moeilijk zijn

dan t volgende probleem, n jurk... ik zag t helemaal voor me zoon gave jurk als jolanda adelaar altijd aan heeft die mooi over ujord haar kont valt
en dan het liefst licht roze ( ja blijf toch n meisje :+ ) en dan ujord mooie licht roze bandages om en klaar is t plaatje alleen waar vind je een betaalbare jurk waarmee je ook nog op n paard kan zitten...

ik heb mn droomjurk al gezien die is nml van een vriendin van me alleen die is aan de onderkant te smal om mee op het paard te zitten, dus t liefst zou ik nu het bovenstuk van die jurk willen met een wijde onderkant
dus dan zou ik hem moeten laten maken... maarja heb ook maar n studentjesinkomen en mn ouders willen dr niet heel veel geld aan spenderen dus iemand n goede tip of adres??

kheb er bijna slaapeloze nachten van want wil t zo graag zoo gaaf hebben :p

dankje dankje alvast

groetjes anne
Ujord (v. Tunar) :+:
M1 + 12 eindstand

Dessa (v. Kventin) :+:
L1+ 6

Eefje :+:
Onze kleine grote draak
Jilly

Bericht door Jilly » do 06 mar 2008, 15:33

Wat een grootse plannen zeg!

Ik zal al blij zijn als ik een simpel mooi jurkje vind :P
Kan je niet helpen, maar moest het lukken om zoiets origineels ineen te steken ben ik wel heeel benieuwd naar foto's!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » do 06 mar 2008, 19:28

wel een heel leuk idee heb je maar is het ook haalbaar?
je hebt gelukkig nog even de tijd. Zet desnoods een oproepje voor je droomjurk in supermarkten.
succes met de zoektocht!
:wave:
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Mir

Bericht door Mir » do 06 mar 2008, 19:46

Tja je vriend op een paard kan ik ook niet mee helpen, misschien hem toch op een roze fiets laten komen?
Evt. voor de jurk, de jurk laten voor wat hij is en er in dezelfde kleur een soort rugdekentje voor Ujord bij maken en op inventieve manier vastmaken?
Klijntje
Contacteer:

Bericht door Klijntje » vr 07 mar 2008, 06:49

Misschien kan het wel met die jurk van je vriendin, als je in dameszit gaat zitten? (dit kan evt ook met een tuigschoftje en een zadeldekje ;) ) Als je dan een lap stof+tule hebt in ongeveer dezelfde kleur, dat hoeft helemaal niet zo duur te zijn, even snel door je mama laten omzomen en klaar is Anne :D Misschien kun je die op een of andere manier om je middel vastmaken en over de kont van je paard laten hangen. Of als cape?
Je hoeft denk ik niet te erg op de details te letten, men is vast al zwaar onder de indruk dat je op een paard komt 8-) Dus ik zou gewoon zorgen dat het hele plaatje goed bij elkaar past.

Enne tsja over je vriend... Daar kan ik je niet mee helpen helaas!
Succes er mee :)
Afbeelding
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » vr 07 mar 2008, 07:22

ken je niet iemand die handig is? dat je op de markt een lap stof kan halen en dat iemand het maakt voor je?
meestal zit er wel een tante of oma in die familie die dat kan :D

succes
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
ujord

Bericht door ujord » vr 07 mar 2008, 07:34

mijn vriend komt wel goed,, bij ons op school wordt er altijd groot uitgepakt met het gala en vond het dus ook super cool om echt op zijn anne`s dus met pony daar aan te komen :D
M1 + 12 eindstand

L1+ 6

Onze kleine grote draak
Daphne

Bericht door Daphne » za 08 mar 2008, 09:26

Op dressmatch.nl kun je allerlei galajurken bestellen voor leuke prijzen. Ze hebben daar ook veel jurken met een wijde onderkant.

Wat betreft je entree: kan je vriend niet gewoon naast jullie lopen? Dat is toch niet heel vreemd? Dan flans je in de borstvak van je vriend zijn pak zo'n zakdoekje (hoe heet dat ook al weer?) in dezelfde kleur als jouw jurk/Ujords bandages. Scheelt ook weer gedoe met een tweede fjord.
~mirjam~

Bericht door ~mirjam~ » za 08 mar 2008, 10:09

Misschien kun je bij de jurk van je vriendin een extra rok erbij maken,in dezelfde of bijpassende kleur.
Evt aan de voorkant open, zodat hij mooi op je paard ligt.
En als hij open valt zie je de originele rok.
yvette

Bericht door yvette » za 08 mar 2008, 12:09

Ik begrijp het even niet goed. Ik bedoel, je gaat toch niet naar een gala met je paard? Moet die dan mee naar binnen, of wil je alleen een soort "grand entrance" maken?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
ujord

Bericht door ujord » za 08 mar 2008, 17:42

nee je paard neem je inderdaad niet mee naar binnen :P maar je kan wel op je paard aan komen :) er staat dan altijd heel veel mensen te kijken want iedereen komt dan in mooie auto`s enzo vandaar
M1 + 12 eindstand

L1+ 6

Onze kleine grote draak
Lisa

Bericht door Lisa » za 08 mar 2008, 18:05

Ik heb ook eindgala dit jaar voor mijn examens. Wij hebben het 24 mei al! Ik zou eerst met vera voor de wagen gaan en dan dat we af werden gezet, maar na wat probleempjes heb ik geen menner meer dus gaat het feest niet door. Ik heb een blauwe jurk echt heel gaaf! ja ik had mezelf nooit in een jurk gedacht, maar ik heb er toch echt eentje! Nu ga ik samen met mijn vriendin in de cabrio van hun en worden we door haar vader gebracht. (tsjah ik heb geen date!)
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
druppeltje

Bericht door druppeltje » zo 09 mar 2008, 08:45

Leuk idee!

Het land van ooit doet een veiling, die hebben van die jurken die speciaal zijn om op een paard te zitten. Moet je wel vlug zijn, want vandaag is de laatste dag. Geen idee of het betaalbaar is overigens, ik ga wel kijken vandaag.

Ik denk stiekem dat ze de veiling wel langer openhouden, omdat de site waar geboden moet worden er contstant uitligt....

Site is http://www.troostwijkauctions.com en misschien doe je er nog ideetjes op?
Dressuur: L1+2
janna
Contacteer:

Bericht door janna » zo 09 mar 2008, 09:25

Geen adres voor je, maar heb je idd misschien een handige oma-tante of ander familielid?

Ik heb vorig jaar Gala gehad, wou eerst ook op het paard. Maar daarna kwam ik bij bart langs en zag ik die mooie victoria wagen staan.

Ik ben dus naar mijn Gala gegaan met een victoria wagen, mijn zus als menner en een brullende Anton voor de wagen. (hij zag haflingers lopen)
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 09 mar 2008, 10:58

@lisa: Had even geroepen joh..

Maar inderdaad, voor de kar was het zo wel leuk (al scheet ik soms wel 5 kleuren bagger met die ijzers op de gladde stenen), maar ik stond perplex van wat iedereen wel niet verzonnen had. Wij kwamen nog simpel op een fietsje en een enkeling in een iets deftiger auto, maar nu werd het gewoon amerikaans daro. Dranghekken en veel te dure bakken, paarden, trekkers. Nu had je haast die grand entrance als je 'gewoon' op je fietsje kwam.

Maar denk dat als je echt dé ideale entree wil maken. Dan kost het je wel flink paar centen en wil je dat ook?
Geluk is de vrucht van intens werk
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » zo 09 mar 2008, 13:55

wat een afsluiting van je studie op deze manier! erg leuk :D
dat vraagt natuurlijk wel als het je allemaal lukt om foto's.

je studeert eenmaal af dan mag het misschien wat kosten?
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
ujord

Bericht door ujord » wo 12 mar 2008, 14:17

ja tuurlijk mag het wat kosten, anders kun je dit allemaal niet geregeld krijgen,,

ik heb mn ideale jurk nu gevonden en die ga ik maandag passen... dus hoop dat ie gaat passen
nu moet ik waarschijnlijk wel in de dames zit op het paard ach het is wat passen en meten maar dan kan ik wel op ujord grand entree maken :D
M1 + 12 eindstand

L1+ 6

Onze kleine grote draak
Lisa

Bericht door Lisa » wo 12 mar 2008, 16:21

Bella: hoezo had even geroepen ik snap je niet helemaal??
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » wo 12 mar 2008, 18:27

Ik gok dat Annabel je wel had willen helpen ;)

Ik ben ook gewoon met de auto gegaan toen.. Bij ons deed niemand het zo deftig hoor..
Plaats reactie