Ik heb wilde plannen om een schilderijenserie van fjorden te gaan maken (Aran uit mijn onderschrift is de eerste) en daarmee wil ik proberen te exposeren op keuringen en beurzen met hopelijk de medewerking van het Stamboek. Tijdens dat exposeren wil ik dan ook werken aan een schilderij, zodat iedereen kan zien, waar ik mee bezig ben. De bedoeling hiervan is, om bekendheid te krijgen en daardoor opdrachten binnen te halen.
Nou kan ik natuurlijk een hele serie van Aran maken, maar dat is misschien niet zo leuk

Mijn vraag aan jullie is deze: wie heeft er voor mijn mooie (evt. artistieke) foto's van bekende, herkenbare hengsten, die ik mag gebruiken om na te schilderen??
Die schilderijen gaan dan mee en zijn dan (bij goed slagen) te koop.
Het maakt niet uit of ze er helemaal op staan of alleen het hoofd; als het maar mooie en vooral duidelijke foto's zijn.
Mochten er nog andere fjorden zijn, waarvan jullie vinden dat ze daar eigenlijk ook in thuis horen, omdat iedereen ze kent, dan zijn ook daarvan mooie duidelijke foto's (met naam) welkom.
Het is natuurlijk niet gezegd, dat ik ze dan ga maken, maar het proberen uiteraard waard

Alvast heel erg bedankt