Poetsen leren laarzen
Poetsen leren laarzen
Ik poets mijn laarzen tot nu toe altijd met cavalcura wat te koop is bij Divoza. Mijn potje is op en mijn het nou alleen dat te bestellen via internet vind ik zonde van de kosten.
Wat gebruiken jullie om je leren laarzen te beschermen en weer mooi glimmend te maken?
Wat gebruiken jullie om je leren laarzen te beschermen en weer mooi glimmend te maken?
Wodan en ik M1+10
-
Ik heb een pot van Petrie voor leren rijlaarzen.
Het is eigenlijk net schoensmeer, zo ruikt het ook, dus of er werkelijk iets anders in zit vraag ik me af.
Ik maak ze ook altijd schoon met een vochtig doekje en dan met dat spul van petrie.
Maar of het nu goed werkt... ik ben inmiddels aan nieuwe toe
Het is eigenlijk net schoensmeer, zo ruikt het ook, dus of er werkelijk iets anders in zit vraag ik me af.
Ik maak ze ook altijd schoon met een vochtig doekje en dan met dat spul van petrie.
Maar of het nu goed werkt... ik ben inmiddels aan nieuwe toe

- Cindy+Uniek
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Ik heb een potje kiwi schoenzwart en een oude panty, even aansteker bij de schoenzwart houden zodat het smelt en dan met de panty erin poetsen, dan gaan ze echt heel erg glanzen.
Was ooit op tv met een of ander paardenprogramma de tip van anky van grunsven.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Ik heb 1x schoensmeer gebruikt en ging daarna met m'n witte rijbroek aan met m'n benen over elkaar zitten. SPIJT!
Voortaan alleen nog maar zadelzeep en als ze wat droog/kaal lijken te worden likje lederolie erover.
Voortaan alleen nog maar zadelzeep en als ze wat droog/kaal lijken te worden likje lederolie erover.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Deze tip staat ook op de site van Anky.Evaliensvenna schreef:Ik heb een potje kiwi schoenzwart en een oude panty, even aansteker bij de schoenzwart houden zodat het smelt en dan met de panty erin poetsen, dan gaan ze echt heel erg glanzen.
Ik heb mijn laarzen inmiddels al vijf jaar ofzo en bar weinig aan dus hoef niet zo veel te poetsen

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

- Patricia (Belle)
Ik maak mn laarzen met water (met n sponsje) schoon.. Dan doe ik er lichtjes vet erop, zodat het glimt..
Waar ik mn laarzen heb gekocht, die man zei dat je ook cocketspray (spul voor je auto) daar ga je laarzen ook super van glimmen, alleen dan niet aan de binnenkant doen.. Want anders glij je steeds weg
Waar ik mn laarzen heb gekocht, die man zei dat je ook cocketspray (spul voor je auto) daar ga je laarzen ook super van glimmen, alleen dan niet aan de binnenkant doen.. Want anders glij je steeds weg
L2 + 6!!!! 
Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!

Belle is een super pony... Ben zo trots op haar!
Mijn grote vriendin!