Hoe gaat het met de schuurplekken van de geschoren fjorden?
Tea een beetje op haar borst.. Verder heeft ze nergens last van, maar ze is ook niet helemaal geschoren..
Verder heb ik haar sowieso eergisteren heel kort geknipt, haar dikke zwarte bos begon weer te hangen, ik heb de schofthaartjes ook maar lekker kort gedaan..
Verder heb ik haar sowieso eergisteren heel kort geknipt, haar dikke zwarte bos begon weer te hangen, ik heb de schofthaartjes ook maar lekker kort gedaan..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ach dat gaat vanzelf wel weer overeind staan als de deken af gaatDaphne schreef:Yanneke heeft ze heel licht op haar schouder. Bijna niet, maar je ziet net zo`n overgang zeg maar.
Wat ik wel heel jammer vind is dat ze een fiks deuk in haar manen heeft doordat de deken er op ligt. Die haartjes beginnen nu ook af te breken of los te laten, dus waarschijnlijk moet haar boog wat korter worden deze zomer...

-
Minouk heeft er dit jaar minder last van dan vorig jaar.
Op de borst een plekje wat wat zwarter begint te worden.
Maar niet heel erg gelukkig.
Denk dat hoe vaker/korter geschoren hoe gevoeliger de huid wordt omdat de bescherming van de haren minder is en daarbij de pasvorm van de dekens (wat altijd lastig blijft, want heb het idee dat dekens net zoals zadels bijna op maat gemaakt moeten worden willen ze optimaal zitten...)
Op de borst een plekje wat wat zwarter begint te worden.
Maar niet heel erg gelukkig.
Denk dat hoe vaker/korter geschoren hoe gevoeliger de huid wordt omdat de bescherming van de haren minder is en daarbij de pasvorm van de dekens (wat altijd lastig blijft, want heb het idee dat dekens net zoals zadels bijna op maat gemaakt moeten worden willen ze optimaal zitten...)