Wat vonden jullie van paard en koets??

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Lisa

Wat vonden jullie van paard en koets??

Bericht door Lisa » ma 19 nov 2007, 19:15

Heyy

Ik ben voor het eerst in mijn leven zaterdag naar paard en koets geweest. Ik vond het helemaal leuk. 3 hallen vol met mooie karretjes, spulletjes enz. Ik vond de stamboek standjes erg leuk gedaan en wat zijn die american shetlandponys klein en schattig :L Ik heb ook nog naar verschillende shows gekeken. Ik ben helemaal fan van de engelse mensport scurry driving ohww wat is dat gaaf :D Met twee kleine miniponys zo hard mogelijk kegeltjes rijden ge-wel-dig echt waar!! :clap:
Verder heb ik ook nog naar verschillende show gekeken ook van wereldpaarden. De appalooza had een mooie presentatie ze lieten eigenlijk alles zien wat het ras had te bieden. Dat hadden ze opzich ook wel met de fjord kunnen doen. Niet dat de presentatie super slecht was, maar ik miste gewoon het idee wat een fjord allemaal kan. Het was gewoon een kurtje op muziek met 6 recreatie fjorden, opzich ook heel leuk hoor :+ , maar het was nog leuker geweest als ze gewoon 1 voor de kar deden en eentje aan de hand en een vrijheidsdressuur fjord en een tandem ofzo ik zef ook maar wat 8)7 Maarja ik heb het enorm naar mijn zin gehad en me netjes weten te beheersen met mijn koopgedrag. Aankopen waren: een voerschep :o :j

En hoe vonden jullie het??
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
claudia

Bericht door claudia » ma 19 nov 2007, 19:18

Het leukste is als je ieder jaar iets anders laat zien.

Het is best moeilijk om telkens iets anders te verzinnen en er zijn al heel wat jaren geweest dat ze de veelzijdigheid van de fjord hebben laten zien.
(ik heb jaren meegereden in die shows)
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Lisa

Bericht door Lisa » ma 19 nov 2007, 19:21

ohwkee ja dat wist ik verder niet, maar voor de eerste keer vond ik het eigenlijk beetje jammer, maar dan is het inderdaad te begrijpen waarom ze het op deze manier doen :))
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
Pablo
Contacteer:

Bericht door Pablo » ma 19 nov 2007, 22:34

Opzich vond ik het wel leuk, maar ben meer voor het rondneuzen gegaan als echt voor de shows. De mendurance demo viel erg tegen, de anda show was stukken beter als vorig jaar. De Norikers waren ook gaaf. Mijn aankopen: supergave menzweep (rood/wit), nieuwe ariat schoenen, menhandschoenen, aussie leren hoed, en een zakmes voor op de kar. Dus qua aankopen een geslaagde dag. Mijn vriendin was ook geslaagd voor een hoofdstel, dus tja, en mooie karretjes gezien natuurlijk.
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Viv

Bericht door Viv » di 20 nov 2007, 05:34

Ik kom al een jaar of 10-15 op P&K (bestaat het al zo lang?) en vond er dit jaar echt geen drol aan. Erg weinig hallen en stands en de shows geloof ik ondertussen ook wel. Louise was ook ziek dus die was niet mee dus we hadden weinig om voor te blijven dus stonden na een kleine 3 uur weer buiten.
Op naar Equitana 2009!!!! :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » di 20 nov 2007, 06:09

Viv schreef:Ik kom al een jaar of 10-15 op P&K (bestaat het al zo lang?) en vond er dit jaar echt geen drol aan. Erg weinig hallen en stands en de shows geloof ik ondertussen ook wel. Louise was ook ziek dus die was niet mee dus we hadden weinig om voor te blijven dus stonden na een kleine 3 uur weer buiten.
Op naar Equitana 2009!!!! :D
Juist, ik kijk ook al uit naar Equitana!!!!! Daar ga ik vanaf nu hard voor sparen en met een flinke bundel geld naartoe :D

Groetjes Thessa en Aike :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Hedwig

Bericht door Hedwig » di 20 nov 2007, 08:12

Ik vond het dit jaar ook leuk :j alleen vorig jaar was leuker want toen had ik die grote menshow ook gezien :)

Maar ik heb dit jaar wel een paar peesbeschermers van Prestige gewonnen :D
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » di 20 nov 2007, 10:20

Viv schreef:Ik kom al een jaar of 10-15 op P&K (bestaat het al zo lang?) en vond er dit jaar echt geen drol aan. Erg weinig hallen en stands en de shows geloof ik ondertussen ook wel.
Volgens mij wordt het bij alle beurzen en dingen kleiner :n
Plaats reactie