wintec
wintec
ik heb gisteren eindelijk tijd gehad om de boom van mijn net aangeschafte wintec 500 VZH te vervangen. er zat een witte in, en nu de blauwe. Hij is nog vrij wijd voor palermo. het gaat wel, maar zit er over te denken toch de zwarte boom ook even te proberen. ik vond het verwisselen wel meevallen overigens qua werk.
maar ik heb er dus wel mee gereden gisteren en het is wel heel anders dan mijn andere zadels zeg. veel stroever dus je zit ook wel steviger, dat vind ik wel positief. maar je wordt wel in een bepaalde houding gedwongen en ik moet zeggen dat ik daar wel aan moet wennen. ik voel het eigenlijk best in mijn rug vandaag. nou had ik altijd heel vlakke zadels, deze heeft gewoon een diepere zit dan wat ik gewend ben.
het is trouwens wel een prachtig zadel, lijkt echt wel nieuw.
wie heeft er ook een wintec en wat zijn jouw ervaringen ermee?
maar ik heb er dus wel mee gereden gisteren en het is wel heel anders dan mijn andere zadels zeg. veel stroever dus je zit ook wel steviger, dat vind ik wel positief. maar je wordt wel in een bepaalde houding gedwongen en ik moet zeggen dat ik daar wel aan moet wennen. ik voel het eigenlijk best in mijn rug vandaag. nou had ik altijd heel vlakke zadels, deze heeft gewoon een diepere zit dan wat ik gewend ben.
het is trouwens wel een prachtig zadel, lijkt echt wel nieuw.
wie heeft er ook een wintec en wat zijn jouw ervaringen ermee?
Hahaha Anna sorry ik krijg ineens een visioen van jou zittend op je zadel ipv stoel achter de pc. Als je hem 30 minuten hebt heb je nog niet veel kunnen testen toch?Orion1996 schreef:Ik heb sinds 30 minuten een wintec isabell werth dressuur met cair. Tot nu toe vind ik hem super zitten, maar moet heel erg wennen na mijn KN.

Wel super dat ie er is!
En ik snap dat je natuurlijk je zadel hebt gepast en getest bij aflevering hoor maar het staat er zo grappig.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Nou hij ligt inderdaad op de stoel die naast mn pc staat, dus als ik 1 stoel opschuif dat kan ik erop gaan zittenMarijke&Rosco schreef: Hahaha Anna sorry ik krijg ineens een visioen van jou zittend op je zadel ipv stoel achter de pc. Als je hem 30 minuten hebt heb je nog niet veel kunnen testen toch?![]()

Ik heb hem getest en daarna 30 minuten voor het plaatsen van het berichtje gezegd dat ik hem nam

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- Cindy+Uniek
Ik heb er twee de Wintec Isabell Werth met zwarte boom en de Pro dressuur met zwarte boom. Ik vind ze allebei lekker zitten, en ja de Isabell Werth is gewoon fantastisch. Je kunt trouwens losse kuit en kniewrongen kopen bij wintec. Dik of dun groot of klein maakt niet uit. En omdat ze met klitteband zijn kun je ze makkelijk verplaatsen.
ik ben echt tevreden over mijn wintecs
ik ben echt tevreden over mijn wintecs

Ulljon M1 + 13 -> M2 startgerechtigd
- Senna&Cajra
Ik heb een Wintec pro ,ben er zeer tevreden over,bij mij zit er overigens een rode boom in.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Die kniewrongen kun je los kopen in verschillende diktes. Bij de nieuwe isabell werth zit er een hele set verschillende bij.Cindy+Uniek schreef:ik heb 2 wintec pro's
al 5 jaar ben erg nog steeds erg blij mee
zou iets meer kniewrong willen hebben, met name op die bonte, maar zit verder prima!
bonte heeft de een-na smalste boom en uniek de een-na wijdste boom
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo