Zadelmaker omg. Groningen?
Zadelmaker omg. Groningen?
He,
Mijn Fjord kon het niet laten om weer in de breedte te gaan groeien, dus mijn zadel ligt niet meer 100%. Er moet dus een zadelmaker bij.
Nu is het zo dat ik een Wintec Pro heb (witte boom), en niet alle zadelmakers willen daar naar kijken blijkt..
Kootsra valt af, die wou er niet eens naar kijken. Zadel was prut. Ik verwachtte sowiso niet dat hij eraan ging sleutelen, maar misschien kijken wel. Divoza LEEK zit ik over te twijfelen, over de andere filialen heb ik al slechte dingen gehoord..
Verder zijn hier wel een aantal zadelmakers, maar die willen alleen naar leren en/of A-merken kijken. Of je komt ze tegen dat je zelf naar hun moet rijden, omdat ze bij een winkel/zadelmakerij zitten.. En ik beschik niet over vervoer voor mijn paard. Dus die vallen jammergenoeg af...
Wie o wie kan mij helpen met het vinden van zadelmaker die aan huis komt? Paard staat in de kop van Haren (Gr)
Graag ook mt ervaring ed .
Tatjana
Mijn Fjord kon het niet laten om weer in de breedte te gaan groeien, dus mijn zadel ligt niet meer 100%. Er moet dus een zadelmaker bij.
Nu is het zo dat ik een Wintec Pro heb (witte boom), en niet alle zadelmakers willen daar naar kijken blijkt..
Kootsra valt af, die wou er niet eens naar kijken. Zadel was prut. Ik verwachtte sowiso niet dat hij eraan ging sleutelen, maar misschien kijken wel. Divoza LEEK zit ik over te twijfelen, over de andere filialen heb ik al slechte dingen gehoord..
Verder zijn hier wel een aantal zadelmakers, maar die willen alleen naar leren en/of A-merken kijken. Of je komt ze tegen dat je zelf naar hun moet rijden, omdat ze bij een winkel/zadelmakerij zitten.. En ik beschik niet over vervoer voor mijn paard. Dus die vallen jammergenoeg af...
Wie o wie kan mij helpen met het vinden van zadelmaker die aan huis komt? Paard staat in de kop van Haren (Gr)
Graag ook mt ervaring ed .
Tatjana
Ik kan je in ieder geval wel afraden om naar Divoza in Leek te gaan.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=117&t=770581 (vanaf pagina 4 kan je het verhaal van zazoeyou volgen)
En Patrick Bolsterlee uit Ede is ook geen aanrader (helaas zelf ervaring mee
)
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=21774
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=117&t=770581 (vanaf pagina 4 kan je het verhaal van zazoeyou volgen)
En Patrick Bolsterlee uit Ede is ook geen aanrader (helaas zelf ervaring mee

http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... hp?t=21774

Ereplaatsje voor

In Rheden zit Harry van Horsetotaal. Dit is wel in Gelderland en ik weet niet of hij helemaal naar groningen rijdt, maar nee heb je, ja kun je krijgen. Hij levert heel diverse zadels en repareert ze ook. van wintec tot de massimo zadels, het kan allemaal. goede service, laat zien wat hij doet en geeft daarbij uitleg. erg prettig!
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Tom vd Brink - Nijeveen, reist op Maandags - 0522-491575
Harry vd Bosch - Nijeholtpade - 0561-688352
De Olde maten - Rouveen - 038-3867180 - info@zadelmakerij.com
Harry vd Bosch - Nijeholtpade - 0561-688352
De Olde maten - Rouveen - 038-3867180 - info@zadelmakerij.com
Geluk is de vrucht van intens werk
Een vriendin van mij heeft ook goede ervaringen met deze zadelmaakster (het is een vrouw toch?)Bella schreef:De Olde maten - Rouveen - 038-3867180 - info@zadelmakerij.com
Denk dat dan de voorrijdkosten hoger zullen zijn dan de prijs van een compleet nieuw zadel..nina1993 schreef:In Rheden zit Harry van Horsetotaal. Dit is wel in Gelderland en ik weet niet of hij helemaal naar groningen rijdt, maar nee heb je, ja kun je krijgen. Hij levert heel diverse zadels en repareert ze ook. van wintec tot de massimo zadels, het kan allemaal. goede service, laat zien wat hij doet en geeft daarbij uitleg. erg prettig!
Vrouw doet het meeste ja, maar zijn het allebei geloof ik (vandaar 'maten')Daphne schreef:Een vriendin van mij heeft ook goede ervaringen met deze zadelmaakster (het is een vrouw toch?)Bella schreef:De Olde maten - Rouveen - 038-3867180 - info@zadelmakerij.com
Geluk is de vrucht van intens werk